Maluuba جدیدترین رقیب سیری و Google Now آماده دانلود

به تازگی پروژه‌ای جدید شروع شده است که قرار است بهترین دستیارصوتی اسمارت‌فون‌ها باشد؛ این اپلیکیشن تازه که Maluuba نام دارد و توسط سامسونگ پشتیبانی می‌شود با این که هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد اما سعی در عنوان کردن خودش به عنوان “رقیب قدرتمند سیری” و “قوی‌تر از سیری و Google Now با هم” دارد.

0

فارنت: شاید شما هم با ما هم عقیده باشید که دستیارهای صوتی کنونی اسمارت‌فون‌ها مانند سیری در iOS و S-Voice و Google Now در اندروید هنوز راه زیادی را برای تبدیل شدن به یک راه قابل اطمینان برای استفاده از اسمارت‌فون‌هایمان دارند. به تازگی پروژه‌ای جدید شروع شده است که قرار است بهترین دستیارصوتی اسمارت‌فون‌ها باشد؛ این اپلیکیشن تازه که Maluuba نام دارد و توسط سامسونگ پشتیبانی می‌شود با این که هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد اما سعی در عنوان کردن خودش به عنوان “رقیب قدرتمند سیری” و “قوی‌تر از سیری و Google Now با هم” دارد.

بر اساس صفحه‌اصلی وبسایت این اپلیکیشن Maluuba در 18 موضوع مختلف از جمله آب و هوا، رستوران‌ها، موزیک، یادآوری‌ها، اطلاعات عمومی، فیلم‌ها و مسیریابی جواب‌ها را از منابعی مانند ولفرام آلفا، فیس‌بوک، توییتر، تقویم گوگل، یوتیوب و … دریافت کرده و به صورت کاملاً طبقه بندی شده و منظم در اختیارتان می‌گذارد.

این اپلیکیشن چند مزیت نسبت به Siri، S Voice و Google Now دارد؛ اول اینکه از آنجایی که Maluuba یک اپلیکیشن جداگانه است به هیچ سخت‌افزار و پلتفرم خاصی وابسته نیست و علیرغم سرمایه‌گذاری دو میلیون دلاری سامسونگ، برنامه‌نویسان این اپلیکیشن قول داده‌اند تا آن را روی اکثر پلتفرم‌ها ارائه کنند. دوم اینکه در Maluuba نیازی نیست حتماً با گوشی خود صحبت کنید و می‌توانید سؤال یا درخواستتان را تایپ کنید (البته این قابلیت در Google Now وجود دارد)؛ و مورد سوم اینکه Maluuba نتایج را در چند صفحه از چند منبع مختلف برایتان نمایش می‌دهد و همچنین امکان جستجوی سریع در موتورهای جستجویی مانند گوگل و یاهو را نیز فراهم می‌کند.

در قسمت My Day یا “روز من” در این اپلیکیشن می‌توانید قرارهای ملاقات، یادآوری ها، تولدهای دوستان، فیلم‌های مورد علاقه در حال اکران و بسیاری چیزهای دیگر را که قبلاً در مورد آن‌ها جستجو کرده‌اید و مربوط به همان روز هستند مشاهده کنید. در قسمت Music حتی این اپلیکیشن به یک موزیک پلیر مجهز شده‌است و نیازی به بستن اپلیکیشن برای گوش دادن به آهنگ مورد علاقه‌تان ندارید.

برای دریافت این اپلیکیشن که البته هنوز در مراحل نخست آزمایشی قرار دارد می‌توانید به اینجا یا اینجا مراجعه کنید.

Sources: Lifehacker, Maluuba

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.