انتشار اولین تصاویر از تلفن همراه «نکسوس ایکس» سونی

اگر چه پیش از این از نکسوس اختصاصی سونی با نام اکسپریا نکسوس یاد می‌شد اما نام نکسوس ایکس هم چندان بیراه نیست!

1

فارنت: امروز چندین عکس در فضای اینترنت از یک گوشی جدید سونی با عنوان نکسوس ایکس خبر می‌دهد که ظاهرا وبلاگ معروف اکسپریابلاگ که وبلاگی مخصوص هوارداران سونی موبایل است منبع ابتدایی و اصلی انتشار آن است.

همانطور که گفتیم گوشی موجود در این تصاویر با نام سونی نکسوس ایکس معرفی شده و در این پست به‌جز چند عکس منتشر شده، هیچ اطلاعات خاصی از این دستگاه منتشر نشده است. با این وجود و با توجه به عکس‌ها طراحی این اسمارت‌فون بسیار شبیه به اکسپریا آیون (Xperia ion) و اکسپریا تی (Xperia T) است.

این دستگاه در قاب پشتی خود لوگوی Google را حک کرده که بر خلاف اسمارت‌فون Nexus 4 شرکت ال‌جی است که به جای لوگوی گوگل عبارت With Google در قاب پشتی درج شده است. البته اگر چه این امکان وجود دارد که این تصاویر قلابی و جعلی باشند چون چینش و سایز آیکون‌های صفحه اصلی کمی غیرعادی و غیرمعقول است و رنگ‌بندی قاب پشتی گوشی نیز کمی عجیب است اما با توجه به پیش‌بینی‌های موجود که قبلا برای شما ذکر کرده‌ایم تا اندازه‌ای می‌توان بر روی این تصاویر حساب باز کرد.

این عکس‌ها در ابتدا توسط اکانتی در پیکاسا با نام Mutul Yeter منتشر شده‌اند و اگر که شوخی و فریب نباشند نوید دومین دستگاه نکسوس است که باید منتظر آن باشیم. اگر چه پیش از این از نکسوس اختصاصی سونی با نام اکسپریا نکسوس یاد می‌شد اما نام نکسوس ایکس هم چندان بیراه نیست!

در ماه می نیز وال استریت ژورنال گزارشی را مبنی بر اینکه خط تولید گوشی های نکسوس با برند شرکت های مختلف در حال ساخت است را منتشر کرد و حال نیز شایعات بسیار زیادی در این مورد در حال پخش شدن است. البته باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری درز کند!

Source: XperiaBlog

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. amir می‌گوید

    سلام به جون خودم سونی اشغال ترین برند.درضمن این توهین نیست تجربه هست