تهران از فردا میزبان اولین استارت‌آپ ویکند ایران

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می‌گردد و در این برنامه شرکت‌کنندگان پُر انگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان کارهای استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا انتهای هفته طی ۵۴ ساعت پروژه‌هایی را آماده نمایند.

0

فارنت: تهران از فردا بعدازظهر شاهد برگزاری اولین استارت‌آپ ویکند ایران خواهد بود. استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می‌گردد و در این برنامه شرکت‌کنندگان پُر انگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان کارهای استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا انتهای هفته طی ۵۴ ساعت پروژه‌هایی را آماده نمایند.

شرکت خاورزمین و باشگاه وب ایران از برگزارکنندگان این برنامه آموزشی هستند که برای اولین‌بار در تهران برگزار می‌شود و در طی آن  ۱۲۰ شرکت‌کننده و علاقه‌مند به کارآفرینی در کنار ۲۰ نفر از کارآفرینان برتر ایران در قالب ۱۰ تیم باهم رقابت کرده و از مشاوره‌های این افراد برای پیاده‌سازی کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این برنامه آموزشی با استقبال گسترده‌ای از طرف کارآفرینان ایرانی مواجه شده و این استقبال در حدی بوده که تمامی ۱۲۰ بلیط شرکت در این برنامه در مدت زمانی کوتاه و حدودا ۱ ماه قبل از شروع برنامه به صورت کامل به فروش رفته است.

از حامیان بومی این رویداد می‌توان به بانک پاسارگاد٬ تالیا٬ سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران٬ شرکت تیم وی٬ ندارایانه، شرکت پاد و شرکت خاورزمین اشاره کرد.

برنامه بعدی استارتاپ ویکند هم زمان با هفته جهانی کارآفرینی در آبان ماه و در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت http://startupweekend.ir و یا http://tehran.startupweekend.org مراجعه کنید. برای مشاهده آخرین اخبار و تصاویر این برنامه بصورت زنده نیز می‌توانید به آدرس live.startupweekend.ir مراجعه کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.