اچ تی سی دیزایر ایکس: اندرویدی خوش‌قیافه والبته خوش‌قیمت!

امروز اچ تی سی گوشی جدیدی را به خانواده گوشی های 2012 خود افزود که با وجود شباهت به سری One در این دسته قرار نمی گیرد و با وجود ظاهر زیبا و امکانات مناسب قیمت پایین تری خواهد داشت. اچ‌تی‌سی Desire X دارای یک پردازنده دو هسته ای S4 Play با فرکانس 1 گیگاهرتز است که البته نباید آن را با پردازنده S4 در گوشی هایی مانند One S اشتباه گرفت.

2

اچ‌ تی‌ سی دیزایر ایکس دارای یک پردازنده دو هسته ای S4 Play با فرکانس 1 گیگاهرتز است که البته نباید آن را با پردازنده S4 در گوشی هایی مانند One S اشتباه گرفت. بر طبق ARM پردازنده S4 Play با پردازنده گرافیکی Adreno 203 از چیپست 45 نانومتری Cortex-A5 بهره می برد و قدرتی برابر با 1.57 DMIPS/MHz دارد حال آنکه S4 دارای چیپست 28 نانومتری Krait با پردازنده گرافیکی Adreno 225 و قدرتی برابر با 3.30 DMIPS/MHz است. به این ترتیب با وجود پردازنده دوهسته ای و 768 مگابایت رم، نمی توان از Desire X انتظار معجزه داشت.

صفحه نمایش اچ‌ تی‌ سی دیزایر ایکس 4 اینچی از نوع Super LCD و وضوح نسبتاً مناسب WVGA است. خوشبختانه Desire X با اندروید 4 عرضه می شود و پوسته Sense 4.0 نیز زینت بخش آن است. دوربین Desire X پنج مگاپیکسلی BSI با فیلمبرداری ضعیف 480p و یک فلش LED است.

اچ‌ تی‌ سی دیزایر ایکس

از دیگر مشخصات این اندرویدی ارزان قیمت می توان به بلوتوث 4، 4 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت حافظه و باتری 1650 میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی که دارای ظاهری بسیار شبیه به گوشی دو سیم کارته Desire V است هنوز قیمت مشخصی ندارد اما به احتمال زیاد جایی بین One V و Desire C قرار می گیرد.

Source: Anandtech – GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    قیمت 900 تومان

  2. ALI می‌گوید

    تو بازار ایران هست برای خرید