رونمایی از گلکسی کم: پیوند «گلکسی اس 3» با یک دوربین دیجیتال!

امروز سامسونگ در کنفرانس خود در نمایشگاه IFA 2012 از دوربینی به نام Galaxy Camera پرده برداری کرد که تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی اس 3 را داراست به علاوه اینکه خود یک دوربین دیجیتال قدرتمند محسوب می شود.

0

فارنت: شاید شنیده باشید که بعضی دوربین های دیجیتال کمیاب از سیستم عامل اندروید و اتصال وای‌فای برای به اشتراک گذاری تصاویر و نمایش بی سیم بهره می برند اما یک دوربین با تمامی امکانات و قدرت سخت افزاری گلکسی اس 3 کمی دور از ذهن به نظر می رسید. امروز سامسونگ در کنفرانس خود در نمایشگاه IFA 2012 از دوربینی به نام Galaxy Camera پرده برداری کرد که تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی اس 3 را داراست به علاوه اینکه خود یک دوربین دیجیتال قدرتمند محسوب می شود.

این دوربین خارق العاده از اندروید 4.1 بهره می برد و دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی Super Clear LCD با وضوح 720 در 1280 است که مطمئناً چیزی نزدیک به آن هم در دوربین های دیجیتال امروزی نمی یابید. داستان وقتی جالب تر می شود که بدانید همان پردازنده فوق قدرتمند Exynos 4412 چهارهسته‌ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز نیز به همراه اپلیکیشن های سامسونگ مانند S Voice و S Planner و همچنین مرورگر و تمامی امکانات یک گوشی هوشمند پرقدرت در آن جای گرفته است.

 

اگر بخواهیم کمی از مشخصات دوربین این مدل بگوییم باید به لنز 1/2.3” شانزده مگاپیکسلی BSI CMOS 23 تا 32 میلی‌متری با قابلیت زوم اپتیکال 21 برابر اشاره کنیم و فیلمبرداری Full HD با سی فریم بر ثانیه و 720×480 را با 120 فریم بر ثانیه عنوان کنیم.  فلش زنون و چندین حالت مختلف و هوشمند عکسبرداری و فیلمبرداری نیز این دوربین را به لقب بهترین دوربین دیجیتال غیرحرفه ای نزدیک تر می کنند.

از دیگر مشخصات این دوربین استثنایی می توان به 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، نرم افزار ویرایش عکس پیشرفته در خود دوربین، بلوتوث 4، GPS، قطر 19.1 میلی متری، باتری 1650 میلی آمپری و دسترسی کامل به فروشگاه گوگل پلی اشاره کرد. این دوربین در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد اما از زمان عرضه و قیمت آن هنوز خبری در دست نیست.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.