گلکسی‌نوت 2 سامسونگ بالاخره از راه رسید / پردازنده چهار هسته‌ای و دوربین 8 مگاپیکسلی

گلکسی‌نوت 2 سامسونگ از یک پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 1.6 گیگاهرتزی در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی با قابلیت تصویربرداری 1080p برخوردار است که نمی‌توان از شباهت آن با گلکسی‌اس 3 در گوشه‌ها و رابط کاربری آن به سادگی گذشت.

0

در حالیکه به راحتی می‌توانیم بگوئیم که دیگر دیدن گلکسی‌نوت 2 سامسونگ در مراسم رونمائی رسمی آن با توجه به تصاویری که قبلا از رونمایی رسمی آن منتشر شده بود کسی را شگفت زده نمی‌کند. آخرین سوپرگوشی سامسونگ بالاخره از راه رسید و شاید بتوان آن را ادامه استایل جدید سامسونگ پس از گلکسی اس 3 و دردسر دعواهای حقوقی با اپل توصیف کرد.

گلکسی نوت 2 اندازه صفحه نمایش خود را با یک صفحه نمایش اچ.دی سوپر آمولد با دقت 1280 در 720 پیکسل تا 5.5 اینچ گسترانده است. به‌رغم اندازه 9.4 میلیمتری ضخامت گوشی، گلکسی‌نوت 2 دارای باطری با ظرفیت بالاتر یعنی تا 3100 میلی آمپر بر ساعت ( و سرعت شارژ بیشتر!!) هستیم.

یک پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 1.6 گیگاهرتزی در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی با قابلیت تصویربرداری 1080p از جمله مشخصات فنی گلکسی‌نوت 2 سامسونگ است که نمی‌توان از شباهت آن با گلکسی‌اس 3 در گوشه‌ها و رابط کاربری آن به سادگی گذشت.

گلکسی‌نوت 2

خبر خوشحال‌کننده این است که گلکسی‌نوت 2 سامسونگ به اندروید 4.1 آبنبات ژله‌ای مجهز است و دیگر نیازی به انتظار برای عرضه آپدیت آن نخواهد بود. نرم‌افزار و رابط کاربری گوشی به راحتی سنگینی گام‌های قلم ویژه گوشی یا همان اس پن را حس خواهند کرد که سامسونگ در این گوشی راحتی کار با آن را به راحتی کار با یک کاغذ و قلم واقعی نزدیک‌تر کرده است.

امکانات دیگری در رابط کاربری و نرم‌افزار گلکسی‌نوت 2 سامسونگ گنجانده شده است که از جمله آنها می‌توان به کوئیک کامند برای تعریف حرکات خاص دست شما بر روی گوشی اشاره کرد.

گلکسی‌نوت 2 سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی به صورت بین‌المللی و در رنگ‌های خاکستری تیتانیومی و سفید مرمری عرضه خواهد شد. از این گوشی باز هم برای شما بیشتر خواهیم نوشت.

Source: Engadget – Samsung

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.