انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شبکه ایکس‌باکس لایو!

شما در این هاب که در شبکه ایکس باکس لایو از امروز راه اندازی خواهد شد می‌توانید اخبار هر دو گروه دموکرات و جمهوریخواه را پیگیری کنید و پوشش کاملی از نتایج و شمارش آراء در ششم ماه نوامبر را داشته باشید.

0

فارنت: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیش است و خوب بسیاری از دوستداران دنیای سیاست به یک پوشش خوب از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علاقمند هستند و باید حالا باید از شنیدن این خبر خوشحال باشند که مایکروسافت پوشش کامل انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا را به شبکه ایکس‌باکس آورده است.

شما در این هاب که در شبکه ایکس‌باکس لایو از امروز راه‌اندازی خواهد شد می‌توانید اخبار هر دو گروه دموکرات و جمهوریخواه را پیگیری کنید و پوشش کامل از نتایج و شمارش آراء در ششم ماه نوامبر را نیز داشته باشید و به صورت زنده درصد محبوبیت هر کدام از دو کاندیدا را مشاهده کنید که به صورت نظر‌سنجی‌های  لحظه‌ای انجام می‌گیرد و در ضمن آرا و عقاید هر دو کاندیدا و همچنین ستاد انتخاباتی آنان را در هر لحظه رصد کنید.

مطالب روزانه ابن هاب نیز به صورت کامل از NBC  روایت می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات مربوط به ثبت‌نام برای دادن رای را نیز دریافت کنید.

مایکروسافت ادعا می‌کند که در حدود 40 درصد از دارندگان کنسول ایکس باکس دارای اطلاعات کافی برای رای دادن به کاندیداها نیستند و این کانال و هاب در شبکه ایکس باکس لایو نیز برای همین منظور تدارک دیده شده است.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.