فیس‌بوک کارمندان خود را ملزم به استفاده از اندروید کرد!

فیس‌بوک آپدیت جدیدی از اپلیکیشن خود برای سیستم iOS را منتشر کرده که می‌توان آن را آپدیتی فوق‌العاده دانست. در همین حال این اپلیکیشن برای اندروید نیز عرضه شده که با نگاهی دقیق می‌توان آن را کاملا متفاوت با نسخه iOS دانست.

1

فارنت: همان‌طور که می‌دانید فیس‌بوک آپدیت جدیدی از اپلیکیشن خود برای سیستم iOS را منتشر کرده که می‌توان آن را آپدیتی فوق‌العاده دانست. این آپدیت تمامی مشکلات این اپلیکیشن را کاملا برطرف کرده و تجربه‌ای فوق‌العاده را هنگام استفاده به کاربر می‌دهد.

در همین حال این اپلیکیشن برای اندروید نیز عرضه شده که با نگاهی دقیق می‌توان آن را کاملا متفاوت با نسخه iOS دانست. اما نسخه اندروید فیس‌بوک دچار مشکلاتی است که البته مطمئنا می‌تواند با کمی برنامه‌ریزی درست، تمامی مشکلاتش حل شود.

خب همانطور که می‌توان پیش‌بینی کرد فیس‌بوک نیز به این فکر افتاده و برخی گزارش‌ها در این زمینه منتشر شده که بنابر این گزارش‌ها فیس‌بوک قانون جدیدی را برای توسعه‌دهندگان خود وضع کرده، این قانون این‌گونه است که کارمندان فیسبوک باید برای هر چه بهتر شدن نسخه اندروید فیس‌بوک از دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنند تا نهایتا نسخه اندروید نیز به‌پای نسخه iOS این اپلیکیشن برسد.

اگر این گزارش درست و واقعی باشد فیس‌بوک کارمندان و توسعه‌دهنگان اپلیکیشن خود را مجبور به استفاده از اپلیکیشن اندروید بر روی گوشی‌های اندرویدی می‌کند. مدیران فیس‌بوک اعتقاد دارند که اگر کارمندان خود را مجبور به استفاده از یک اپلیکیشن “مزخرف” کنند آنها نیز برای بهتر کردن این تجربه تلاش خواهند کرد و نهایتا فیس‌بوک اندروید را بهبود خواهد بخشید.

حال نظر شما راجع به این اپلیکشین چیست؟ آیا همین مقدار هم کافی است یا فکر می‌کنید که این کار فیس‌بوک کاملا به‌جاست؟

Source: Ubergizmo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. X می‌گوید

    ((: آقا مزخرف رو خوب اومدی. پایتم(;