سلیقه مایکروسافت چه بلایی می‌تواند سر لوگوی سایر شرکت‌ها بیاورد؟

لوگوی جدید مایکروسافت را می‌توان لوگوتایپ یا تایپوگرافی زیبایی از نوع sans-serif دانست گرچه فونت استفاده شده در لوگو جدید مایکروسافت، فونت Segoe است که تقریباً از زمان عرضه ویندوز ویستا مورد استفاده قرار گرفت و نوع Light آن را نیز در ویندوزفون و ویندوز ۸ زیاد دیده‌ایم.

3

فارنت: لوگوی جدید و البته سومین لوگوی شرکت مایکروسافت روز گذشته رونمایی شد (اینجا بخوانید) که می‌توان آن را یک خروج جسورانه از سنت در کنار استفاده از یک نماد دیرینه و آشنا از مایکروسافت دانست. می‌شد پیش‌بینی کرد که این فوران رنگ در لوگوی جدید مایکروسافت به طور معمول باعث خلاقیت بصری دیگر طراحان خواهد شد. این انتظار چندان به طول نینجامید و یک طراح با استفاده از استایل لوگو و شاید بهتر بگوئیم سلیقه مینیمالیستی مایکروسافت در طراحی لوگوی جدید، لوگوی سایر شرکت‌ها و برندهای معروف را ریدیزاین و دوبار طراحی کرده است.

لوگوی جدید مایکروسافت را می‌توان لوگوتایپ یا تایپوگرافی زیبایی از نوع sans-serif دانست. گرچه فونت استفاده شده در لوگو جدید مایکروسافت، فونت Segoe است که تقریباً از زمان عرضه ویندوز ویستا مورد استفاده قرار گرفت و نوع Light آن را نیز در ویندوزفون و ویندوز ۸ زیاد دیده‌ایم. لوگوی ویندوز کنار نام این شرکت نیز همان سادگی محیط مترو را القا می‌کند تا نهایتا زیباترین لوگوی تاریخ مایکروسافت را شاهد باشیم. در ادامه لوگوهای ریدیزاین شده با استفاده از خلاقیت استفاده شده در لوگوی جدید مایکروسافت را شاهد خواهید بود.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Bandekhoda می‌گوید

    بابا این یارو کیه ؟
    انگلیسی نوشته!!!!
    نذارین تو رو خدا این نظرا ثبت بشه……!

  2. سعید می‌گوید

    خیلی خوب بود….
    واقعا چه خلاقیتی…افرین

  3. هادی می‌گوید

    خیلی باحال بود. :)