کارت‌های هدیه گوگل‌پلی عرضه شدند

سرانجام پس از منتشر شدن شایعات فراوان در مورد عرضه کارتهای موسوم به گیف کارت از سوی گوگل برای فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی ،این شرکت به صورت رسمی امروز از این کارت‌ها رونمایی کرد که دارای مبالغ 10،25 و 50 دلاری هستند.

2

فارنت:سرانجام پس از منتشر شدن شایعات فراوان در مورد عرضه کارتهای موسوم به گیف کارت از سوی گوگل برای فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی ،این شرکت به صورت رسمی امروز از این کارت‌ها رونمایی کرد که دارای مبالغ 10،25 و 50 دلاری هستند.

در ابتدا این کارت‌ها در فورشگاه‌های تارگت،رادیو شیک و گیم استوپ قابل خریداری خواهند بود و پس از چند هفته نیز خرده فروشی‌های بیشتری این گیف کارت‌ها را عرضه خواهند کرد.

شما با این کارت‌ها قادر به خریداری مراحل بازی‌ها از طریق خود بازی، افزونه‌ها خواهید بود.

با این حال هنوز نمی‌توان از این گیفت کارتها برای خرید برنامه‌های اندروید ،اشتراک مجله و سخت افزار و لوازم جانبی بهره بردو متاسفانه گوگل نیز هیچ گونه اطلاعات بیشتری از عرضه جهانی این گیفت کارت‌ها و با واحدهای پولی مختلف نیز منتشر نکرده است ولی به هر حال اگر با فارنت باشید اطلاعات بیشتری در مورد این کارت‌ها را برای شما عزیزان منتشر و بروز خواهیم کرد.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Hamid می‌گوید

    هر چند واسه من فرقی نمیکنه ولی امیدوارم گیفت کارت 10 دلاری رو 30 هزار تومن نخریم !

    راستی وقتی قالب سایت رو عوض کردید قرار شد بعد ثبت نام رو هم اغاز کنید ، چی شد ؟
    از ورد پرس هم میشه استفاده کرد …
    این خیلی به سایت کمک میکنه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بله سرقولمون هستیم و داریم یه کارهایی می کنیم ممنون که یادتون مونده
      :)