سامسونگ خطاب به خبرنگاران: یا در نمایشگاه برلین برای ما تبلیغ کنید یا به خانه‌هایتان بازگردید!

چندی پیش از برگزاری نمایشگاه آیفا 2012 برلین، شرکت سامسونگ به برخی بلاگرهای هندی دنیای تلفن همراه پیشنهاد می‌دهد که با هزینه این شرکت به نمایشگاه آیفا برلین (که اکنون در حال برگزاریست) بروند اما گویا شرکت سامسونگ نمایشگاه امسال آیفا برلین را حسابی برای بلاگرها خاطره‌انگیز کرده است.

10

فارنت: اصولا بسیاری از شرکت‌های فناوری هنگام برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی برخی نویسندگان، بلاگرها و روزنامه‌نگاران آی‌تی را با هزینه خود برای آشنایی با محصولات جدید شرکت خود به این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌برند. اما گویا شرکت سامسونگ نمایشگاه امسال آیفا برلین را برای بلاگرها خاطره‌انگیز کرده است.

بنابر گزارشی که وب‌سایت TheNextWeb منتشر کرده، چندی پیش از برگزاری نمایشگاه آیفا 2012 برلین، شرکت سامسونگ به برخی بلاگرهای هندی دنیای تلفن همراه پیشنهاد می‌دهد که با هزینه این شرکت به نمایشگاه آیفا برلین (که اکنون در حال برگزاریست) بروند. یکی از این بلاگرها با نام کلینتون جف از دهلی‌نو در این خصوص گفته است که وی بر این باور بوده است که در جریان این سفر و بازدید از نمایشگاه تنها باید به عنوان یک گزارشگر در این رویداد خبری حاضر خواهد بود و هیچ اقدام تبلیغاتی از سوی وی برای شرکت سامسونگ صورت نخواهد گرفت اما گویا شرکت سامسونگ برنامه و یا خیال دیگری در سر داشته است.

در هفته‌های منتهی به برگزاری کنفرانس این بلاگرهای با علائم هشداردهنده‌ای روبرو می‌شوند: شرکت سامسونگ اندازه لباس این بلاگرها را درخواست می‌کند و همانطور که شاید شما هم حدس زده باشید با شروع به‌کار نمایشگاه سامسونگ از این بلاگرها می‌خواهد که با پوشیدن یونیفرم‌های یکدست در غرفه‌ای به ارائه اطلاعات محصولات به اهالی رسانه بپردازند.

پس از این موضوع و هنگامی که جف کلینتون برای اجابت این درخواست تردید نشان می‌دهد یکی از نمایندگان سامسونگ در هند در تماسی تلفنی به وی صراحتا اعلام می‌کند که: یا باید قسمتی از این موضوع باشی و این یونیفرم را بپوشی یا باید پس از قطع کردن تلفن به فکر تهیه بلیط (برگشت به هند) و تسویه حساب با هتل باشی!

البته پس از این تماس ظاهرا این نماینده سامسونگ بلافاصله تغییر موضع داده و اعلام کرده که تنها حاضر به تهیه بلیط برگشت البته پنج روز زودتر از موعد مقرر برای این بلاگر هستند و این فقط و فقط به این شرط انجام می‌شود که وی حاضر به پوشیدن لباس سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی‌نوت 2 شده و این اتفاقات هم به خارج از برلین درز پیدا نکند!

اگر علاقمندید بدانید که ادامه ماجرا چه شده کافیست به آخرین توئیت ارسال شده از سوی این بلاگر توجه کنید


وب‌سایت سی‌نت در ابتدای گزارش خود با اشاره به این ماجرا نوشته است: یادتان باشد اگر سامسونگ شما را برای سفر و شرکت در مراسمی دعوت کرد از همان اول، خودتان به فکر بلیط برگشت باشید!

پ.ن: جف کلینتون یکی از بلاگرهای نام آشنای دنیای تلفن همراه علی‌الخصوص در مورد تلفن‌های همراه شرکت نوکیا به حساب می آید و حتی در ویدیوهای تبلیغاتی نوکیا هم ظاهر شده اما به نظر ما نمی‌توان این رفتار را نه تنها از سامسونگ بلکه حتی از سایر شرکت‌های دنیای فناوری نیز نادیده گرفت.

Source: Cnet via TheNextWeb

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    گوسفندها که قضیش واضح بود که به بیشتر به اپلیهاست، اون نفروختن محصولات اپل هم قانون آمریکاست نه اپل، قضیه بیانیه ی بعد از اون تبلیغ ضد ایرانی هم فقط یک چیزه: شریک دزد و رفیق قافله. بازار ایران پرشده از محصولات کره ای، اما بر کسی پوشیده نیست که بهترین کیفیت و ماندگاری رو محصولات ژاپنی دارند و هیچ ارزونی هم بی علت نیست.

  2. ali می‌گوید

    توجیهات جالبی بود. اما فقط توجیه.

  3. amirreza می‌گوید

    بعضی دوستان واقعا حرف های خنده دار میزنند اولا شرکتی به بزرگی سامسونگ که همیشه بهترین ساپرت رو از ایران داشته (ساختن بیش از 150 نرم افزار ایرانی برای سری گالاکسی) امکان نداره الکی بازارش رو خراب کنه البته دلایلش رو هم قبلا گفته و کاملا منطقی بوده حالا اگر یه عده نمیخوان اینا رو ببینن نشان از تعصبشونه در ضمن هیچکس یادش نمیره که اپل در اپ استور با ایرانی ها چه رفتار زشتی داشته و از فروش محصولات به ایرانی ها رو منع کرده در ضمن اگر بدون تعصب به اون تبلیغ نگاه کنید میبینید هدف واقعی سامسونگ چیز دیگری بوده و در اون تبلیغ گفته شده که مانند گوسفند (شبیه ادم های بدون فکر) به یک محصول نگاه نکرده و ان را نخرید یهنی به دور از تعصب به محصول نگاه کنید و فقط از روی عادت و بدون فکر یک محصول را نخرید

  4. Ammin می‌گوید

    ای بابا چرا بعضی از شرکتها اینجورین?! چرا اینقدر بی اخلاق?! بارها از سامسونگ چنین مسایلی رو دیدیم کلا شرکتیه که خیلی حاشیه داره اون از رعایت نکردن کپی رایت,یکی دیگه ماجرای ماشین فراری جناب رییس اونم از پرونده فساد مالی دو سال پیش و اون رسوایی هایی که…الانم این… فکر کنم اینا خودشون دوست دارن حاشیه درست کنن!

  5. ali می‌گوید

    از شرکتی که برای تبلیغ ایران و ایرانی رو مسخره میکنه و بعد با یه بیانیه ی دروغ، ماسمالیش میکنه و بعدشم همه غیر از سامسونگی‌ها رو گوسفند میدونه، انتظار بیشتری هم نیست. شرکت بی اصالت یعنی همین

  6. یوسف می‌گوید

    البته سامسونگ باید میگفت کسانی که حاضرند تبلیغ ما رو کنند و در واقع کسانی که طرفدار ما هستند مفتی میبرمشون برلین. اون موقع مشکلی هم پیش نمی یومد.

  7. اصغر می‌گوید

    من که حاضر بودم برم نمایشگاه تی شرتشون هم تنم کنم خیلی هم حال میده!

    1. ميترا می‌گوید

      ببخشید اما به افرادی مث شما میگن ندیده!

      1. ali می‌گوید

        are vala – vali mage bade free beri on ja ?

  8. محمدرضا می‌گوید

    این نگاهیه که متاسفانه خیلی از شرکت ها الان نسبت به خبرنگارها دارن احساس می کنن یه هدیه که بهشون دادن باید همه کار واسشون بکنن. البته این وسط یه سری خبرنگار هم بی تقصیر نیستن