آموزش/ چگونه با اکانت گوگل وبگردی ایمن داشته باشیم؟

این می‌تواند برای شما خسته کننده باشد که هر بار در یک رایانه متفاوت می‌خواهید شروع به کار کنید ابتدا باید به دنبال شخصی سازی مرورگر برای خود باشید و حالا گوگل این مشکل را برای شما حل کرده است.

0

فارنت: این می‌تواند برای شما خسته کننده باشد که هر بار در یک رایانه متفاوت می‌خواهید شروع به کار کنید ابتدا باید به دنبال شخصی سازی مرورگر برای خود باشید و حالا گوگل این مشکل را برای شما حل کرده است.

ذخیره تنظیمات برای حساب شما دارای چندین حسن است:

-شما با استفاده از کامپیوترهای مختلف و یا مرورگرهای مختلف قادر به دسترسی به تنظیمات خود در کوتاهترین زمان هستید

-شما می‌توانید رایانه خود را با دوستان ،اعضای خانواده و یا همکاران به اشتراک بگذارید بدون اینکه بخواهند نگرانی در مورد نتایج جستجو و همچنین ذخیره کوکی های احتمالی داشته باشید.

-شما دارای حالت مرور خصوصی خواهید بود(مانند زمانی که در حالت ناشناس در مرورگر کروم فعال هستید) و پس از خروج نیز کوکی های شما پاک خواهند شد.

چگونه از این امکان گوگل بهره ببرم؟

-به جساب گوگلی خود وارد شوید

-بر روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالای صفحه نتایج جستجو کلیک کنید.

-تنظیمات جستجوی خود را تنظیم کنیدکه به طور مستقیم قابل دسترسی در google.com/preferences نیز است.

-تنظیمات جستجو را سفارشی کنید.

-با کلیک بر روی دکمه Save در پایین صفحه تغییرات خود را ذخیره کنید.

آیا این تنظیمات در تلفن همراه نیز قابل دسترسی است؟

برای دریافت تنظیمات جستجو در بر روی دستگاه تلفن همراه از آنجا که دارای تنظیمات مختلف و متفاوت بر روی هر سیستم عامل است بهتر است تنظیمات تلفن همراه جدا ار نسخه کامپیوترهای رومیزی انجام شود.

شایان ذکر است تا زمانی که شما وارد حساب کاربری گوگلی خود نشده باشید امکان بهره گیری از تنظیمات گوگلی را نخواهید داشت و اگر نیز همچنان مشکل فعال بودن کوکی‌ها را دارید کافی است تا دوباره تنظیمات جستجو خود را دوباره کنترل کنید.

گفتنی است که تنظیمات مربوط به حوزه مکانی در حال حاضر به دلایل امنیتی فعال نمیباشد و گوگل وعده داده است در آینده امکانات جدیدی را به این حوزه بیافزاید.

Source: supportgoogle

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.