عرضه Plants vs. Zombies 2 در بهار 1392

شرکت پاپ کپ غول دنیای بازی‌سازی ارکید به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه دوم از پرفروش‌ترین بازی آرکید تاریخ این شرکت یعنی گیاهان بر علیه زامبی‌ها که یک بازی در سبک دفاع از برج است در بهار سال 2013 عرضه خواهد شد.

3

فارنت:شرکت پاپ کپ غول دنیای بازی‌سازی ارکید به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه دوم از پرفروش‌ترین بازی آرکید تاریخ این شرکت یعنی گیاهان بر علیه زامبی‌ها که یک بازی در سبک دفاع از برج است در بهار سال 2013 عرضه خواهد شد.

از جمله مهم‌ترین تغییرات نسخه جدید می‌توان به انبوهی از سلاح های جدید به همراه زامبی‌های متنوع تر و همچنین موقعیت‌های دفاعی جدید بازی اشاره کرد.

این شرکت که به تازگی توسط الکترونیک ارتز نیز خریداری شده است همچنین اعلام کرده است که این بازی محبوبترین بازی ویدیویی در جهان نیز شناخته شده است.

گفتنی است که البته هدف نهایی در بازی همان جلوگیری از خورده شدن مغز توسط زامبی‌ها در همان خانه قدیمی است و البته زامبی ها برای اینکه این بار حمله حساب شده تری انجام دهند همبستگی صمیمانه‌تر ! و همچنین استراتژیک تر تشکیل داده‌اند”.

گفتنی است که پاپ کپ یک توسعه دهنده پیشرو در ارائه بازی های ویدیویی سرگرم کننده و ساده برای یادگیری است که بازی‌های خود را برای تمام سنین برای رایانه‌های شخصی ،ٰکنسول‌های بازی ، تلفن همراه و همچنین شبکه‌های اجتماعی عرضه کرده است.

مقر این استودیو در سیاتل واشنگتن قرار دارد و در سال 2000 تاسیس شده است و البته در سال 2011 نیز توسط الکترونیک آرتز خریداری شد و دارای بیش از 600 پرسنل در آمریکا،دوبلین،ونکورر،سئول،شانگهای و توکیو است و بازیهای این شرکت در سراسر جهان بیش از 1.5 میلیارد بار دانلود شده است و البته گل سرسبد این شرکت یعنی گیاهان بر علیه زامبی‌ها نیز بیش از 50 میلیون عدد به فروش رسیده است.

Source:Gamespot

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ImYou می‌گوید

    آخر عاقبت بازیه
    حیف هرکار کردم نشد ورژن جدیدش رو روی گلکسی اس 3 نصب کنم
    پبغام میده که رو دیوایس شما کار نمیکنه این بازی

    1. احسان می‌گوید

      این ورژن موبایلش با کامپیوترش فرق داره؟!
      من خواستم برا موبایلشو دانلود کنم گفتم عین همون کامپیوتره دیگه،پشیمون شدم دانلود نکردم :)
      چیز جدیدی به ورژن موبایلش اضافه شده یا همونطوریه؟!
      ممنون :)

    2. MITRON می‌گوید

      دیتا بازی با خوده پوشه کپی کن. خوده فایل را تنها کپی نکن بازی ارور میده