اچ.تی.سی: کمک کنید دوباره به میدان رقابت با سامسونگ بازگردیم!

اچ.تی.سی این روزها اوضاع خوبی ندارد و این موضوع تا آنجا ادامه یافته که پیتر چو مدیرعامل شرکت HTC در یادداشتی خطاب به کارکنان این شرکت به این موضوع واکنش نشان داده است.

4

فارنت: اگر اخبار را دنبال کرده باشید احتمالا خبر دارید که در ادامه روند دو سال گذشته، اچ.تی.سی این روزها اوضاع خوبی ندارد و این موضوع تا آنجا ادامه یافته که پیتر چو مدیرعامل شرکت HTC در یادداشتی خطاب به کارکنان این شرکت به این موضوع واکنش نشان داده است.

 وی خطاب به 16 هزار کارمند کمپانی اچ.تی.سی اعلام کرد: به اخبار موجود در بازار و حرف‌های خرده‌فروشان توجه نداشته باشید و سعی کنید به خلاقیت گذشته خود بازگردید.

چو در این یادداشت خطاب به کارمندانش با اعلام اینکه: ما یکی از شرکت‌های قدرتمند این بازار هستیم و با چالش‌های کوتاه‌مدتی روبرو شده‌ایم، از کارمندانش خواست که به حواشی توجه خاصی نداشته باشند و دوباره به کار خود بازگردند تا اچ.تی.سی را مانند یک راکت به دنیای اسمارت‌فون‌ها پرتاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه: ما به انجام یک کار تعهد داشتیم اما نتوانسته‌ایم آن کار را کامل کنیم و آن را نیمه‌کاره رها کرده‌ایم، به کارمندانش توصیه کرد که سر و صدای موجود در بازار را نادیده بگیرند و این غول بزرگ تایوانی را بار دیگر برای مبارزه با رقبایی همچون سامسونگ وارد میدان کنند.

این شرکت در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و چیزی که رئیس این شرکت آن را سر و صدا می‌نامد در طی این مدت خسارت‌های زیادی به این شرکت زده است. چند روز پیش یک‌پزشک در مطلبی خوب به بررسی این موضوع یعنی اوضاع و احوال اچ.تی.سی پرداخته که  پیشنهاد می‌کنم آن را مطالعه کنید.

Source:WSJ

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    نسبت به قیمت امکانات htc خیلی گرونه
    شما با اون قیمت میتونید یک گوشی پیشرفته تر از سامسونگ بخرید

  2. شهاب می‌گوید

    تبلیغات اچ تی سی متأسفانه به اندازه سامسونگ نیست و خیلی کمتره….
    حتی جنس نامرغوب هم با تبلیغات خوب فروش خوبی میتونه داشته باشه. انصافا اسمارت فونهای اچ تی سی چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ کیفیت ساخت از سامسونگ که بهترن وان x رو با اس ۳ پیش هم بذاریم کاملا مشخصه. جنس بدنه کیفیت وان بالست اما حداقل تو ایران هم نمایندگیهای اچ تی سی تبلیغات بسیار ضعیفی دارن

  3. علی می‌گوید

    گوشیهای اچ تی سی همین الان هم از گوشیهای سامسونگ برترند، کیفیت ساخت فوق العاده بالاتر، طراحی فوق العاده بهتر، سنس و بیتس گوشه ای از این برتریهاست. با ارائه سنس 4.1 و اندروید 4.04 برای گوشی one x ، این گوشی به راحتی اس 3 رو شکست داده. نتایج جدیدش در وب موجوده. اچ تی سی فقط تبلیغاتش کمه، چون بودجش برای تبلیغات مثل سامسونگ نجومی نیست و البته برای مردم آگاه تبلیغات سایتها و دیگر رسانه ها جنس بهتر رو نشون نمیده. مقاله 1 پزشک هم جانبدارانه بود.

    1. ابراهیم چهاردولی می‌گوید

      البته من خودم طرفدار گوشی های اچ تی سی هستم و واقعا از گوشی های این شرکت خوشم میاد. اما متاسفانه در این مدت اخیر فروش شرکت خیلی پایین اومده با اینکه واقعا امکانات عالی دارن گوشی هاش!