کیبرد گیمینگ جدید ریزر با صفحه نمایش لمسی و وبگردی هنگام بازی

ریزر به تازگی در نمایشگاه بازی Gamescom از کیبرد جدیدی به نام Razer Deathstalker پرده برداری کرده است که به نظر نهایت امکانات را برای یک گیمر فراهم می کند. مرور وب، یوتیوب، فیس بوک، قابلیت تنظیم ماکرو و … از قابلیت های این کیبرد فوق حرفه ای هستند.

0

فارنت: گمان می کنم برند Razer را به عنوان یکی از پیشگامان طراحی و تولید لوازم جانبی حرفه ای گیمینگ بشناسید. ریزر به تازگی در نمایشگاه بازی Gamescom از کیبرد جدیدی به نام Razer Deathstalker پرده برداری کرده است که به نظر نهایت امکانات را برای یک گیمر فراهم می کند.

دکمه های این کیبرد بر خلاف کیبرد های قبلی از نوع Chiclet بوده و برای کاربران لپ تاپ ها بیشتر آشناست. اما چیزی که این کیبرد را خاص می کند ده دکمه کاملاً قابل برنامه ریزی و یک صفحه نمایش لمسی با قابلیت مرور وب است. در زیر هر یک از این ده دکمه لمسی یک نمایشگر کوچک قرار گرفته تا بتواند در هر بازی و هر محیط ضمن تعویض قابلیت شکل خود را نیز تغییر دهد، این قابلیت می تواند فعال سازی یک نیرو در World of Warcraft و یا باز کردن وب سایت یوتیوب باشد.

ال‌سی‌دی به کار رفته در این کیبرد می تواند در بازی ها قابلیت های بیشتری را برای فعال سازی نمایش دهد و یا Health و Mana کاراکترها را در بازی ها نشان دهد. همچنین می توانید هم زمانی که در بازی هستید با این نمایشگر فیس بوک خود را چک کنید، سری به یوتیوب بزنید و یا چیزی توییت کنید. اگر از کاربران بازی مشهور و محبوب World of Warcraft هستید حتماً به اهمیت این کیبرد و کارایی وبگردی هنگام بازی پی خواهید برد، با این کیبرد دیگر لازم نیست برای کسب اطلاعات از سایت هایی مانند Wowhead با Alt+Tab مدام صفحه بازی را minimize کنید.

از ویژگی های دیگر این کیبرد می توان به نور پس زمینه برای بازی در تاریکی، قابلیت استفاده از نمایشگر به عنوان تاچ‌پد، ذخیره تنظیمات با فناوری Razer Synapse 2.0 و البته قیمت 249.99 دلاری برای مدل Ultimate اشاره کرد.

Sources: Engadget – TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.