بانک شهر؛ پیشتاز به کارگیری فناوری‌های نوین بانکی

حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر به عنوان ششمین بانک کشور، از امکان انتقال سه‌وجهی برای شهروندان از طریق درگاه‌های خود خبر داد.

بنابر این گزارش،  در این خدمت جدید که توسط شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن)، در بانک شهر عملیاتی و اجرا شده است، این بانک در راستای مشتری‌مداری و خدمات نوین بانکداری الکترونیکی از تاریخ 15 مرداد ماه سال جاری برای تمامی شهروندان، امکان انتقال سه وجهی را از طریق دستگاه‌های خودپرداز خود فراهم کرده و مشتریان می‌توانند با در اختیار داشتن کارت‌های عضو شبکه شتاب و بدون در نظر گرفتن عنوان بانک مبداء و مقصد، نسبت به انتقال وجه مورد نظر اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر و به نقل از مدیر فناوری اطلاعات این بانک، بانک شهر موفق به کسب رتبه نخست تراکنش های شتابی شد.

مدیر امور فناوری اطلاعات این بانک، از کسب ضریب 99.86درصد نسبت تراکنش‌های موفق شتابی به کل تراکنش‌ها خبر داد که کسب چنین ضریبی در بین بانک‌های عضو شبکه شتاب، بانک شهر را در صدر سیستم بانکی کشور قرار داده است.

بر اساس این گزارش و در راستای به کارگیری سیستم سوئیچ پرداخت سیپا و سامانه بانکداری متمرکز بنکو در این بانک، در رتبه‌بندی انجام شده توسط بانک مرکزی در خصوص نسبت تراکنش‌های موفق شتابی به کل تراکنش‌ها، بانک شهر رتبه نخست را کسب کرده است.

از مهمترین عوامل این موفقیت می‌توان به تکنولوژی برتر سوئیچ سیپا در مدیریت تراکنش های پرداخت و ضریب بالای دسترسی‌پذیری سامانه بانکداری متمرکز بنکو در بانک شهر اشاره نمود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.