آیا iOS6 پیشاپیش نوید آیفونی بلندتر را به ما می‌دهد! [تصویر]

کافیست تصویر منتشر شده از محیط iOS6 را با تصویری از محیط نسخه فعلی مقایسه کنید تا به بدیهی‌ترین موضوع دست پیدا کنید: درنسخه فعلی iOS برنامه‌ها در چهار ردیف قرار گرفته‌اند اما در تصاویر منتشر شده iOS6 برنامه‌ها در پنج ردیف قرار گرفته‌اند.

1

فارنت: این خیلی خوب است که به تصاویر بیشتری از iOS6پیش از انتشار رسمی آن دسترسی داریم. حداقل می‌توانیم با مقایسه آن با نسخه فعلی iOS به چیزهای جدیدی دست پیدا کنیم. این روزها که به لطف سیاست‌های تبلیغاتی اپل، شایعات در خصوص قدوقواره آیفون جدید به وفور بر سر زبان‌هاست و هر روز تصاویر جدیدی از آن منتشر می‌شود (+و+) حداقل به کمک تصاویر منتشر شده از iOS6 می‌توانیم به مواردی نزدیک‌تر به حقیقت دست پیدا کنیم.

کافیست تصویر منتشر شده از محیط iOS6 را با تصویری از محیط نسخه فعلی مقایسه کنید تا به بدیهی‌ترین موضوع دست پیدا کنید: با تکیه بر این تصویر، آیفون جدید مطمئنا بلندتر خواهد بود. درنسخه فعلی iOS برنامه‌ها در چهار ردیف قرار گرفته‌اند اما در تصاویر منتشر شده iOS6 برنامه‌ها در پنج ردیف قرار گرفته‌اند و با توجه به اندازه 640 در 1136 بکار گرفته شده در iOS6‌می‌توانیم قطعا منتظر آیفون جدید 4 اینچی باشیم.

این دو تصویر اینگونه بدست آمده است که وقتی iOS5.1 را در یک شبیه‌ساز مورد استفاده قرار می‌دهیم برنامه‌ها را در چهار ردیف نمایش می‌دهد اما با یکارگیری iOS6 در همان شبیه‌ساز برنامه‌ها در 5 ردیف نمایش داده می‌شوند اما شاید بگوئید اضافه شدن یک ردیف برنامه به محیط نسخه جدید دلیل محکمی بر بزرگتر شدن صفحه نمایش ایفون جدید نیست اما خب بنابر گزارش وب‌سایت 9to5mac این برنامه شبیه‌ساز این 5 ردیف برنامه را در رزولیشنی به غیر از 640 در 1136 نمایش نمی‌دهد و دلیل هم وجود ندارد که اپل با فشرده کردن برنامه‌ها تعداد برنامه‌های بیشتری را در همین اندازه صفحه نمایش جای دهد!

خب این یکی از اخرین شواهد در مورد بزرگتر شدن آیفون جدید و پایان رویای استیو جابز در کوچک نگه داشتن صفحه نمایش آیفون است. حالا حداقل می‌توانیم مانند بسیاری دیگر از شایعات، قطعا از یک آیفون 4 اینچی با رزولیشن 640 در 1136 سخن بگوئیم  و منتظر ارائه آن در شهریورماه باشیم!

Source: Gizmodo via 9to5mac

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    من که ترجیح میدم صفحه نمایشش بزرگترشه نه خیلی یزرگ مثل گلکسی نوت و.. نه اندازه فعلی بنظرم سایز گلکسی اس 2 مناسبه و اپلیکشن و گیم ها بیشتر جلوه میکنه

    مرسی