ال‌جی قولش را پس گرفت: آپدیت اندروید 4 برای اپتیموس 2X منتفی شد!

به نظر می‌رسد علیرغم قولی که ال‌جی سال گذشته مبنی بر این آپدیت داده بود متاسفانه خبری از آپدیت بستنی ساندویچی برای این پرچمدار بازنشسته نیست و کاربران این گوشی باید به اندروید 2.3 نان زنجبیلی قناعت کنند.

0

فارنت: همانطور که می‌دانید گوشی LG Optimus 2X ال‌جی اولین گوشی هوشمندی بود که با پردازنده دوهسته‌ای عرضه شد و در زمان خودش با پردازنده Nvidia Tegra2 یکی از قوی‌ترین گوشی‌های دنیا محسوب می‌شد. از آنجایی که با این قدرت پردازشی اجرای اندروید 4 به نظر بدون هیچگونه مشکلی خواهد بود انتظار داشتیم این گوشی قطعاً به اندروید 4 آپدیت شود و ال‌جی نیز در اواخر سال 2011 قول این آپدیت را داده بود.

اما به نظر می رسد علیرغم قولی که ال جی سال گذشته مبنی بر این آپدیت داده بود متاسفانه خبری از آپدیت بستنی ساندویچی برای این پرچمدار بازنشسته نیست و کاربران این گوشی باید به اندروید 2.3 نان زنجبیلی قناعت کنند.

با اینکه این گوشی با اندروید 2.2 ارائه شده بود و آپدیت اندروید 2.3 را دریافت کرده بود اما عرضه آپدیت اندروید 4 به نظر کاملاً محتمل می‌آمد تا اینکه شرکت ال جی کانادا در استریم توییتر خود نوشت:

” اپتیموس 2X آپدیت بستنی ساندویچی را دریافت نخواهد کرد. اعلامیه آپدیت گذشته یک اعلامیه کلی از سمت یکی از مدیران ال‌جی بوده است.”

اگر شما از کاربران این گوشی دوهسته‌ای هستید و تاکنون منتظر آپدیت رسمی مانده‌اید به نظر می رسد مجبورید با استفاده از کاستوم رام‌های متنوع و البته کمی ریسک اقدام به تعویض رام و تجربه اندروید 4 کنید.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.