تصاویر جدید درز کرده از بازی Crysis 3: گرافیکی‌ترین بازی دنیا؟

چندی پیش شرکت Crytek اعلام کرد که در حال ساخت نسخه سوم از این بازی هیجان انگیز است و امروز به نظر یکی از کارکنان این شرکت تصاویر جدیدی از این بازی را منتشر کرده است که در آن شاهد گرافیک بسیار جذاب این بازی هستیم.

7

فارنت: اگر از طرفداران بازی های کامپیوتری هستید حتماً تاکنون بازی جذاب و گرافیکی Crysis 2 را بازی کرده اید. این بازی با اینکه زمان زیادی از عرضه آن می گذرد اما هنوز به علت گرافیک بسیار بالا به عنوان یکی از بنچمارک ها برای اندازه گیری قدرت گرافیکی پردازنده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. چندی پیش شرکت Crytek اعلام کرد که در حال ساخت نسخه سوم از این بازی هیجان انگیز است و امروز به نظر یکی از کارکنان این شرکت تصاویر جدیدی از این بازی را منتشر کرده است که در آن شاهد گرافیک بسیار جذاب این بازی هستیم.

گرچه در نمایشگاه E3 امسال Crytek دموی کوتاهی از این بازی را برای علاقمندان منتشر کرد اما دوستداران بازی را تنها به دیدن این بازی علاقمندتر از گذشته کرد. این تصاویر را Pierre-Yvez Donzallaz طراح گرافیکی نورپردازی بازی در بلاگش منتشر کرد که البته دقایقی بعد آنها را حذف کرد اما همین چند دقیقه باعث انتشار این تصاویر در اینترنت شد. بر اساس گفته Donzallaz این تصاویر 100% از صحنه های در حال اجرای بازی ها گرفته شده است و مربوط به رندرینگ سنگین صحنه ها نیست.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. uness می‌گوید

    من از دوش خوشم امد ببینیم 3هش چی می شه

  2. reza می‌گوید

    این بازی برای گیمر های فقیری مثل ما به درد نمی خوره

  3. داش امیر می‌گوید

    سیستم جوجویی میخاد کارت گرافیک من 77.70 geforce راحت میتونم به صورت full یا very hard اجراش کنم.

  4. hoseyn می‌گوید

    b gerafik nis k bazi bayad jazaab bashe me3 call of gerafike ziadi nadasht vali bazish jazabiat dasht inam bazish bad nis

  5. محسن می‌گوید

    وای اینو بزنی تو تلویزیون 3دی حال کنی!!!! یسسسسسسسسسسسسسسس!!!!!

    1. Goldestarc می‌گوید

      وای روی 690 Nvidia چی بشه
      اونم 3D

  6. sam sepahpoor می‌گوید

    baba ey val in graphic bavarkardani nist. bazikhorhay aziz moghe hal kardan fara resideh. bazy call of duty pahloosh long ham nemitooneh bendazh.