راهنمای حل مشکل GPS در گلکسی‌نکسوس پس از آپدیت به اندروید 4.1

این مشکل که پس از آپدیت به اندروید 4.1.1 ایجاد می شود در برخی گوشی ها به طور کلی قفل کردن روی ماهواره ها را غیر ممکن می کند، اگر به این مشکل دچار هستید برای یک راه حل ساده با فارنت همراه باشید.

2

فارنت: اگر از کاربران خوش‌شانس گوشی گلکسی نکسوس سامسونگ هستید و به عنوان اولین کاربران اندروید 4.1 از آن لذت می‌برید شاید متوجه مشکل جی.پی.اس یا سیستم موقعیت‌یاب جهانی گوشی خود پس از آپدیت به Android Jelly Bean شده باشید. این مشکل که پس از آپدیت به اندروید 4.1.1 ایجاد می‌شود در برخی گوشی‌ها به طور کلی قفل کردن روی ماهواره‌ها را غیر ممکن می کند، اما چاره چیست؟ اگر به این مشکل دچار هستید برای یک راه حل ساده با فارنت همراه باشید.

ابتدا اگر هنوز نمی دانید گوشی شما به این مشکل دچار شده است یا خیر می‌توانید در حالت Airplane Mode یک اپلیکیشن مانند Google Maps را باز کنید و در یک محیط باز منتظر فعال شدن GPS و نمایش موقعیت خود باشید. حال اگر گوشی موقعیت شما را پیدا نکرد با استفاده از اپلیکیشن GPS Test از پوشش ماهواره‌ای منطقه مطمئن شوید و اگر به مشکل جی.پی.اس گوشی پی بردید راه حل ساده زیر را به کار بگیرید.

کافیست به Setting رفته و در قسمت Location Services مانند تصویر بالا تیک گزینه Google’s Location Serivce را برداشته و دوباره علامت بزنید. این راه حل ساده به نظر مشکل کاربران این گوشی را با GPS پس از آپدیت حل کرده است.

Source: AndroidCommunity

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. mehmaan می‌گوید

    فردا میاد…

  2. ميثم می‌گوید

    سلام اندروید لوبیا ژله ای کی برای گلکسی نکسوس imm76kمیاد؟