اچ تی سی رسماً اعلام کرد: آپدیت اندروید 4 برای Desire HD لغو شد

متاسفانه بعد از چندین بار تجدید نظر اچ تی سی امروز در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که آپدیت ICS اندروید 4 برای Desire HD لغو شده است.

4

فارنت: زمانی که اچ تی سی در اواخر پارسال لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید 4 را اعلام کرد از دیدن نام Desire HD متعجب شدیم؛ چرا که این گوشی جزو گوشی های قدیمی اچ تی سی محسوب می شد و آپدیت اندروید 4 برای آن بعید به نظر می رسید. حالا متاسفانه بعد از چندین بار تجدید نظر اچ تی سی امروز در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که آپدیت ICS اندروید 4 برای Desire HD لغو شده است.

همانطور که در تصویر بالا می بینید نام Desire HD در لیست خط خورده است و یک ستاره در آن ما را به پی نویس مطلب هدایت می کند که با این پاراگراف مواجهیم:

« پس از آزمایشات بسیار، به این نتیجه رسیدیم که نسخه فعلی اندروید و HTC Sense بهترین تجربه کار را با HTC Desire HD برای کاربران فراهم می کند. وقتی قصد آپدیت نرم افزار را داریم فاکتور های زیادی را در نظر می گیریم، اما مهم ترین آنها که باعث تصمیم گیری است تجربه کاربر در کار با گوشی است. ما در صورت ایجاد هرگونه مشکلی که در صدد این تصمیم برای مشتریانمان ایجاد شده است عذرخواهی می کنیم. »

متاسفانه این عذرخواهی اچ تی سی برای کاربرانی که امیدوار بودند نسخه 4 اندروید را تجربه کنند و مخصوصاً آنهایی که به امید آپدیت این گوشی را تهیه کرده اند کافی نیست. به نظر ما اچ تی سی بهانه قابل قبولی نیاورده است چرا که به طور مثال گوشی جدید Desire C با وجود پردازنده به مراتب ضعیف تر 600 مگاهرتزی می تواند به راحتی اندروید 4 را با HTC Sense 4.0 اجرا کند.

اما خوشبختانه همیشه رام های کوک شده وجود دارند که توسط آنها با کمی مطالعه و صرف وقت و البته ریسک پذیری می توانید به آخرین نسخه اندروید روی گوشیتان دست پیدا کنید.

Source: GSMArena, Blog.HTC

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    رام های اندروید چهارش همشون باگ دارن که مهمترینش دوربینشونه

    1. POuria می‌گوید

      dadash man khodam Rame 4 Rikhtam mese SaaT dare kar mikone bezanam be takhte :D

  2. دیگو می‌گوید

    کلا اگه گوشی 2 سال از تاریخ تولیدش بگذره دیگه شرکتها برای بازاریابی گوشیهای جدیدشون اون ساپورت نمیکنن که البته در 2 مورد صادق نیست سری نکسوس گوگل و البته اپل

    1. همیشه گریون می‌گوید

      واقعا نکسوس و اپل تو ابدیت اول هستن……