محافظ صفحه‌ای که به صورت خودکار اثر انگشت را محو می‌کند

شرکت 3M اخیراً نوع جدیدی از محاقظ صفحه را معرفی کرده است که با نام Natural View Fingerprint Fading دارای یک قابلیت منحصر به فرد است و آن محو کردن اثر انگشت هاست.

0

فارنت: همانطور که می دانید چندین نوع اسکرین پروتکتور یا محافظ صفحه در بازار برای گجت های مختلف وجود دارد که برخی از آنها به چربی و برخی به اثر انگشت حساسند و معمولاً وقتی یک گجت یک میلیون تومانی یا بیشتر می خرید دوست ندارید ظاهر آن پر از اثر انگشت باشد. شرکت 3M اخیراً نوع جدیدی از محاقظ صفحه را معرفی کرده است که با نام Natural View Fingerprint Fading دارای یک قابلیت منحصر به فرد است و آن محو کردن اثر انگشت هاست.

این محافظ صفحه ها که فعلاً برای تبلت ها تولید شده است می تواند آثار چربی را خود به خود محو کند. این شرکت هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد و توجیحات علمی ارائه نکرده است شاید چون که هنوز گواهی اختراع و پتنت این محصول در مراحل قانونی ثبت به سر می برد. یک ویژگی دیگر این محافظ بی رنگ بودن آن است طوری که مانند محافظ صفحه مشهور Zagg Invisible Shield پس از نصب نمی توانید متوجه حضور آن شوید؛ البته اگر در چسباندن محافظ های صفحه وارد باشید.

با این محافظ صفحه خوشبختانه دیگر صفحه نمایش بزرگ آیپد، گلکسی تب یا نکسوس 7 شما با آثار انگشت فراوان جلوه خود را از دست نخواهد داد و نیازی به پاک کردن مداوم آن با پارچه و دستمال ندارید. این محافظه صفحه ضدخش با قیمت 23 دلار برای آیپد عرضه شده است (لینک آمازون) که با توجه به قیمت دیگر محافظ های صفحه و امکان منحصر به فرد آن به نظر عادلانه می آید.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.