گوشی ناشناخته Galaxy Prevail پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ بوده است!

سامسونگ به تازگی در دادگاه مجبور به افشای اسنادی شده است که نشان می دهد پرفروش ترین گوشی سامسونگ نه گلکسی اس 2 و نه یکی از گوشی های نکسوس بلکه گوشی گمنام و پایین جدولی Galaxy Prevail در اپراتور Boost Mobile امریکا بوده است.

0

فارنت: سامسونگ به تازگی در دادگاه دعوای پایان ناپذیرش با اپل مجبور به افشای اسنادی شده است که نشان می‌دهد پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ از تابستان 2010 تاکنون نه گلکسی اس 2 و نه یکی از گوشی‌های نکسوس، بلکه گوشی گمنام و پایین جدولی Galaxy Prevail در اپراتور Boost Mobile آمریکا بوده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 3.2 اینچی با وضوح 480 x 320 پیکسل، دوربین 2 مگاپیکسلی و اندروید 2.3 است و احتمالاً آن را تاکنون در ایران ندیده اید چرا که این گوشی بر روی شبکه های CDMA کار می کند و با شبکه‌های مخابراتی GSM ایران سازگاری ندارد.

این گوشی به تنهایی 2.25 میلیون دستگاه فروش داشته است در صورتی که تمامی انواع مختلف گلکسی اس 2 مجموعاً 4.1 میلیون دستگاه فروخته است و هیچ کدام از مدل‌های مختلف اپراتورهای مختلف آن فروش Galaxy Prevail را نداشته است.

این اسناد همچنین افشا می‌کند که سامسونگ تنها 1.4 میلیون دستگاه گلکسی‌تب و گلکسی‌تب 10.1 فروخته است که در مقابل فروش فوق‌العاده 20 میلیونی آی‌پد حرفی برای گفتن ندارد. البته این ارقام مربوط به فروش در آمریکا می‌شود و از نظر فروش جهانی قطعاً گلکسی‌اس 2 بسیار بهتر از Prevail عمل کرده است.

Sources: Gizmodo – Phandroid

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.