تماشای برخورد رعد و برق با زمین با سرعت 7207 فریم بر ثانیه!

رعد و برقی که در حال تماشای ویدیو آن هستید آن قدرها هم سریع حرکت نمی‌کند یا لااقل این ویدیو باکیفیت 7207 فریم بر ثانیه این موضوع را برای شما آسان کرده است. مقدار زمان رخداد این تندر را در پائین این ویدیو 30 ثانیه‌ای می‌توانید بخوانید: بله کمتر از یک ثانیه!

3

به نظر شما یک تندر یا رعد و برق چقدر می‌تواند سریع باشد؟ یا حتی برخورد رعد و برق با زمین ؟ در واقع رعد و برق‌ها به همان اندازه که سریع حرکت می‌کنند و انسان‌ها قادر به تماشای انها نیستند همان‌قدر هم با سرعت خود انسان‌ها را ناتوان از تشخیص و پیش‌بینی مسیر حرکت خود می‌کنند.

رعد و برقی که در حال تماشای ویدیو آن هستید برخورد رعد و برق با زمین است اما آن قدرها هم سریع حرکت نمی‌کند یا لااقل این ویدیو باکیفیت 7207 فریم بر ثانیه این موضوع را برای شما آسان کرده است. مقدار زمان رخداد این تندر را در پائین این ویدیو 30 ثانیه‌ای می‌توانید بخوانید: بله کمتر از یک ثانیه!

در این تصاویر ویدیوئی شاهد آن هستیم که تنها 0.015 ثانیه  پس از شروع ایجاد تندر و برخورد رعد و برق با زمین است که در این تصویر ویدیوئی سه ثانیه به طول می‌انجامد و در آن تندر به زمین برخورد می‌کند و در واقع کانالی را برای انتقال بار به روی زمین و بازگشت آن به فضا ایجاد می‌کند! این‌گونه تندرها و در واقع برخورد رعد و برق با زمین از جمله خطرناکترین آنها هستند که آرزو می‌کنیم بر سر هیچ جنبنده‌ای فرود نیایند.

Source: apod.nasa.gov

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    رعد و برق هم زیبایی خودش را دارد.

  2. امین می‌گوید

    مرسی جالب بود

  3. دیگو می‌گوید

    عالی بود
    ممنون