افشای مشخصات سامسونگ جاسپر در توئیتر

جاسپر سامسونگ که مشخصاتش در توئیتر منتشر شده است دارای اندروید 4.0 به همراه پردازنده دوهسته‌ای اسنپ دراگون 1.5 گیگاهرتزی به همراه صفحه نمایش WVGA با تفکیک پذیری 800 در 400 پیکسل است.

0

فارنت:مدت‌های مدیدی است که اخباری از محصول جدید سامسونگ با طراحی جدید در اینترنت منتشر شده بود و  حالا اطلاعات بیشتری  از گوشی سامسونگ SCH-I200 موسوم به سامسونگ جاسپر اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کرده و دراینترنت منتشر شده است.

سامسونگ جاسپر که مشخصاتش در توئیتر منتشر شده است دارای اندروید 4.0 به همراه پردازنده دوهسته‌ای اسنپ دراگون 1.5 گیگاهرتزی به همراه صفحه نمایش WVGA با تفکیک پذیری 800 در 400 پیکسل است و بر اساس مشخصات پنل پشتی این دستگاه دارای امکاناتی همچون شبکه چهارم مخابراتی 4G LTE به همراه فلاش ال.ئی.دی و دوربین پشتی نیز خواهد بود.

گفتنی است آنطور که از ظاهر گوشی سامسونگ جاسپر به چشم می‌خورد برای اولین بار در یک دستگاه سامسونگ یک کلید اختصاصی برای مولتی تسکینگ یا همان چند وظیفه‌ای به جای کلید جستجو و همچنین طراحی دوباره کلید منو است. گفتنی است که هیچ گونه سرنخی درباره تاریخ انتشار وجود ندارد ولی با توجه به شواهد تاریخ معرفی این دستگاه نباید چندان دور باشد.

Source:Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.