هر چقدر که دلتان می‌خواهد بر روی این دیوار آگهی بچسبانید!

در دنیایی به سر می‌بریم که می‌توان اطلاعات را به صورت لحظه‌ای به اشتراک گذاشت و دیگر آن ایام به سر آمده که برای خواندن یک خبر باید منتظر روزنامه فردا ماند. آگاهی و ارائه اطلاعات به سایرین از بستر کاغذی بیرون آمده و این روزها کاربران همه چیز را در دستان خود و در صفحه نمایش کوچکتر از 5 اینچ خود جستجو می‌کنند که نام آن را تلفن همراه هوشمند گذاشته‌اند!

212

لطفا دقت کنید که این مطلب تنها معرفی برنامه دیوار بوده و مشکلات خود در خصوص سایت دیوار و هر گونه راهنمایی در خصوص استفاده از آن را می‌توانید با آدرس ایمیل Support (@) divar.ir مطرح نمائید.

در این دنیا آگهی و تبلیغات نقش مهمی را دارد و دیگر بر دیوارهای شهر این جمله فراوان به چشم می‌آید که نصب آگهی بر روی این دیوار منع قانونی دارد اما امروز دیواری را به شما معرفی خواهیم کرد که نه تنها برای نصب آگهی ساخته شده بلکه هر چقدر هم که دلتان بخواهد می‌توانید بر روی این دیوار آگهی بچسبانید. این شما و این برنامه دیوار

برنامه دیوار

«دیوار» نام برنامه اندروید ایرانی و فارسی است که به تازگی و به صورت رسمی در کافه بازار عرضه شده است. باید از چند خط بالا متوجه شده باشید که کارکرد اصلی این برنامه چیست. برنامه دیوار در واقع برنامه‌ایست که شما علاوه بر اینکه می‌توانید تمام آگهی‌های خود را به صورت رایگان در آن منتشر کرده و به اشتراک بگذارید بلکه می‌توانید به دنبال نیازمندی‌های خود نیز باشید و شاید کالا و یا جنسی را که مدت‌ها به دنبال آن بودید با قیمتی پائین‌تر بدست آورید. در ادامه به بررسی این برنامه می‌پردازیم.

دانلود نسخه جدید برنامه دیوار

برای دریافت و نصب این برنامه می‌توانید به اینجا در کافه بازار مراجعه و یا کد کیو.آر زیر را فراخوانی کنید.

دسترسی‌های این برنامه شامل دسترسی به اینترنت، دسترسی به محتویات کارت حافظه و شناسایی مکان شما از طریق شبکه مورد استفاده است.

بررسی و آموزش برنامه دیوار

پس از نصب و باز کردن برنامه اولین چیزی که توجه ما را جلب می‌کند استفاده از سیستم راهنمای پیش‌فرض است که کاربرانی را که برای اولین بار قصد استفاده از برنامه را دارند به صورت تصویری راهنمایی می‌کند. اولین تصویر نحوه انتخاب شهر است و پس از انتخاب شهر محل سکونت خود برنامه نحوه انتخاب موضوع آگهی و همچنین نحوه درج اگهی رایگان و تغییر شهر در برنامه را به شما نشان می‌دهد. این روند در تمامی منوها و صفحه‌های برنامه که برای اولین بار به سراغ آنها بروید دیده شده است و از این لحاظ کاملا کاربرپسند است.

خب حالا ابتدا به سراغ بخش‌های آگهی‌های درج شده می‌رویم. در منوی اصلی و اولیه فعلا 5 قسمت دیده می‌شود که البته سازنده برنامه وعده افزایش دسته‌بندی آگهی‌ها را داده است و البته این موضوع را می‌توان از نحوه طراحی و فضای باقیمانده در صفحه نیز متوجه شد. با انتخاب دسته همه آگهی‌ها دقیقا تمام اگهی‌هایی که تا چند دقیقه پیش در برنامه ثبت شده‌اند به ترتیب زمانی جلوی شما ظاهر می‌شوند. آگهی‌هایی که تصویری برای انها درج شده در کنار نام آنها تصویر کوچک کالای مورد آگهی دیده می‌شود و آگهی‌هایی که تصویری برای انها ثبت نشده عبارت بدون عکس برای انها دیده می‌شود. در این منو یعنی منوی اولیه همه آگهی‌های خبری از درج قیمت بر روی تصاویر کوچک نیست که در باقی منوها که در ادامه به انها خواهیم پرداخت قیمت کالاها و یا عباراتی مانند توافقی بر روی تصویر کوچک دیده می‌شود که این موضوع جستجو در میان کالاها و انتخاب ان را آسان‌تر می‌کند.

با کلیک بر روی کالای مورد نظر با تصویر بزرگتر کالای مورد نظر و توضیحات درج کننده آگهی  و همچنین قیمت کالای اگهی و نوع آگهی که در دو نوع فروشی و درخواستی یا همان مورد نیاز است، روبرو می‌شویم در پائین صفحه نیز دو گزینه اطلاعات تماس  و گزارش وجود دارد.

در بالای صفحه نیز یک گزینه اضافه شده که گزینه اشتراک‌گذاری است و می‌توانید لینک کالای مورد نظر خود را از طریق بلوتوث، ارسال ایمیل و ارسال پیامک برای دیگران به اشتراک بگذارید. البته یک مشکل یا باگ در این قسمت وجود داشت که با برگشت به دسته اصلی و لیست کالاها همچنان گزینه اشتراک در بالای صفحه به‌چشم می‌خورد و این درحالیست که در مرتبه و مراجعه اول به دسته کالاها دیده نمی‌شد.

با انتخاب گزینه اطلاعات تماس با اطلاعات درج شده آگهی‌دهنده روبرو می‌شویم که شامل ایمیل و شماره تماس درج شده است. با اشاره بر روی آدرس ایمیل به منوی ارسال ایمیل در گوشی خود می‌رویم که مواردی همچون موضوع ایمیل و ادرس ایمیل دریافت‌کننده که همان درج‌کننده آگهی است در آنها پر شده است.

با اشاره بر روی شماره تلفن درج کننده آگهی نیز به صفحه تماس گوشی می‌رویم که شماره تماس آگهی‌دهنده آماده تماس شماست. به منوی کالا بر می‌گردیم. در گزینه گزارش شاهد چندین گزینه دلیل گزارش اگهی هستیم که مواردی همچون محتوای نامناسب، اطلاعات تماس نادرست، اطلاعات دروغ، اسپم و دسته نامربوط را شامل می‌شود که پیش‌بینی می‌کنم بسیار مورد استفاده قرار بگیرند!

به منوی خانه و اولیه برنامه بر می‌گردیم. در سایر دسته‌‌ها نیز پس از انتخاب دسته کوچکتر، تنها شاهد فیلترشدن کالاها در دسته‌بندی‌ها هستیم و تنها تفاوت موجود درج قیمت و نوع آگهی بر روی عکس‌های کوچک در منوی هر دسته هستیمو سایر گزینه‌ها همانند گزینه همه آگهی‌هاست.

در صفحه اول و به غیر از موضوعات و دسته‌هایی که شامل 4 دسته: مربوط به خانه، شخصی، لوازم الکترونیکی، سرگرمی و فراغت و دسته کلی همه آگهی‌ها می‌شود در بالای صفحه همانطور که احتمالا در مرتبه باز کردن برنامه راهنمایی شده‌اید می‌توانید با اشاره بر روی نام شهر، هفت شهر دیگر موجود در برنامه را انتخاب کنید که بنابر اعلام سازندگان برنامه فعلا امکان استفاده از امکان اگهی در این 7 کلانشهر تدارک دیده شده و البته این بدان معنا نیست که نتوانید در دیگر شهرها از امکانات این برنامه استفاده کنید و تنها باید رنج سفر را به جان خریده و احتمالا برای تحویل کالا به آن کلانشهر نزدیک بخود سفر کنید.

با زدن دکمه منو گوشی منوی پائینی صفحه نمایش ظاهر می‌شود که در تمامی صفحات قابل دسترسی است و با همین گزینه‌ها مواجه خواهید شد و شامل گزینه‌های پشتیبانی، تنظیم و درباره دیوار است. که با اشاره بر روی گزینه پشتیبانی شما به صفحه ارسال ایمیل به آدرس پشتیبانی دیوار راهنمایی می‌شوید. گزینه قوانین نیز لیست بلندبالایی از قوانین ارسال و استفاده از آگهی‌های موجود در برنامه را به شما خاطرنشان می‌کند و گزینه درباره دیوار هم اطلاعاتی درباره برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد.

آموزش درج آگهی در برنامه دیوار

خب حالا به قسمت دوم از دو قسمت اصلی برنامه می‌رویم که مراحل ثبت آگهی است. برای این کار از علامت مثبت گوشه سمت چپ صفحه نمایش و بالای عنوان شهر که در تمامی منوها قابل دسترسی است وارد می‌شوید. در ابتدا نوع اگهی شما در چهار دسته فعلی موجود سوال می‌شود که شامل 24 زیردسته برای انتخاب است.

من برای امتحان این روند موشواره عزیزم را چند دقیقه‌ای برای حراج گذاشتم. پس باید طبیعتا ابتدا گزینه لوازم الکترونیکی و بعد گزینه رایانه و کنسول‌های بازی و بعد گزینه پرینتر، اسکنر، لوازم جانبی و نرم‌افزار رو انتخاب کنم.

با انتخاب این گزینه‌ها نهایتا فرم درج آگهی در برابر شما قرار می‌گیرد که در بالای فرم عنوان آگهی و بعد توضیحات شما به عنوان آگهی‌دهند و بعد ایمیلی که قرار است با آن با شما تماس بگیرند و نهایتا شماره تماس شما دیده می‌شود. پائین‌تر از این گزینه‌ها گزینه عکس به‌چشم می‌خورد که برای درج آگهی باید گزینه انتخاب را بزنید تا از بین گزینه‌های دروبین و انتخاب از گالری عکس خود را بری درج در برنامه آماده کنید در این فرم و در قسمت قسمت می‌توانید با اشاره بر روی عبارت مقطوع گزینه‌های دیگری مانند مجانی!!، توافقی و جهت معاوضه را در پیش‌روی خود برای انتخاب ببینید تا پس از انتخاب نوع قیمت به سراغ گزینه بعدی در فرم یعنی نوع آگهی بروید که شامل فروش و درخواستی یا همان مورد نیاز است.

خب حالا کار تمام شده و می‌توانید بر روی ارسال بزنید اما دو گزینه دیگر نیز وجود دارد که شامل پیش‌نویس و انصراف است که از گزینه پیش‌نویس در مواقعی که اطلاعات شما در مورد ان کالا هنوز کامل نیست می‌توانید فرم را ذخیره کرده و بعدا با تکمیل اطلاعات آن را ارسال کنید.

پس از ارسال آگهی به شما اعلام می‌شود که برای تائید ایمیل درج شده لینک ارسالی به ایمیل خود را تائید کنید و پس از آن در صفحه اینترنتی دیوار به شما اطلاع داده میشود که پس از تائید آگهی شما توسط مدیران سایت، آگهی مورد نظر منتشر خواهد شد.

این اتفاق برای ما افتاد و پس از انتشار اگهی، لینک صفحه تغییرات و ویرایش اگهی در وب‌سایت اینترنتی دیوار برای ما ارسال شد که با آن می‌توانید آگهی خود را حذف و یا ویرایش کنید.

حرف آخر: برنامه دیوار از رابط کاربری فوق‌العاده‌ای برخوردار است که تمامی موارد و پیش‌بینی‌های لازم در آن لحاظ شده است و در خصوص راهنمای اولیه برنامه نیز به طور قطع می‌توان گفت اولین برنامه ایرانی در این خصوص است. این برنامه به طور قطع در آینده حرف‌های فراوانی برای خود خواهد داشت و با پیشرفت بستر تلفن همراه و با توجه به مراجعات موجود به صفحه اینترنتی برنامه احتمالا وب‌سایت اینترنتی دیوار هم به جمع وب‌سایت‌های موجود در این دسته اضافه خواهد شد منتها با این تفاوت که از پشتوانه اطلاعاتی عظیم و بستر اماده‌ای در تلفن‌های همراه برخوردار است. برای سازندگان برنامه آرزوی موفقیت داریم.

دانلود نسخه جدید برنامه دیوار برای اندروید

برای دریافت برنامه می‌توانید به کافه‌بازار مراجعه و یا کد کیو.آر زیر را فراخوان کنید.

لطفا دقت کنید که این مطلب تنها معرفی اپلیکیشن دیوار بوده و مشکلات خود در خصوص سایت دیوار و هر گونه راهنمایی در خصوص استفاده از آن را می‌توانید با آدرس ایمیل Support (@) divar.ir مطرح نمائید.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

212 نظر برای این مطلب
  1. عزیز می‌گوید

    باسلام من یک آگهی فروش سهام پردیسبان راثبت کرده ام درقسمت فروش زمین اماثبت نشده لطفا بفرمایید چرا؟ ایا اشکالی درثبت ویامحتوای آگهی دیده اید؟ لطفاراهنمایی بفرمایید

  2. Shahab می‌گوید

    سلام من هر کار میکنم اگهی تایید میشه ولی به ایمیلم ارسال نمیشه میشه لطفا جواب درست بدید مشکل از کجاست

    1. محسن صحافی می‌گوید

      دوست عزیز اینجا وب‌سایت رسمی دیوار نیست!!!
      به اینجا برید:
      http://divar.ir/contact/

  3. یاسین می‌گوید

    سلام من از طریق کامپپیوتر اگهی دادم بعد برای من پیغام اومد که اگهی شما ثبت شده ایمیل خود را چک کنید ولی ایمیلی برای من نیومده و اگهی من نیست لطفا راهنمایی کنید؟

  4. Shahab می‌گوید

    علت این که با این ایمیلم هرچه اگهی رد میکنم رو حذف میکنید چیست م

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز مشکل خودتون رو در وب‌سایت برنامه دیوار مطرح کنید تا احتمال جواب گرفتن‌تون بیشتر باشه.
      ممنون

  5. Shahab می‌گوید

    سلام
    از پروپاقرصان برنامه دیوار هستم ولی به یک داره هرچه اگهی رد می کنم همه وهمه رو حذف می کنید
    لطفا بفرمایید فقط
    چرا?

  6. مهسا می‌گوید

    چرا دانلود نمیشه؟

  7. ناهید می‌گوید

    با سلام وتشکر از سایت خوب شما من مشکلی دارم واینه که روی دیوار من تبلیغی انجام دادم ولی متاسفانه ایمیلش پیشم پاک شد حالا برای حذف این آگهی دچار مشکل شدم چکار باید بکنم اگر جواب من رو سریع بدهید خیلی خیلی ممنون میشم.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لطفا از طریق سایت دیوار پیگیر باشید

  8. محمدجواد می‌گوید

    سلام خیلی عالیه

  9. هلیا می‌گوید

    سلام وقت به خیر واسه این که آگهی رو صفحه اصلی بیاد باید چیکار کرد. ؟ من هر چی آگهی میذارم میره تو بخش خودش رو صفحه اصلی که اتومات میاد بالا نمیاد. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر.

  10. امیر می‌گوید

    با سلام
    آقا این برنامه دیوار فوقالعاده هست هم سایتش هم نرم افزار
    حالا کسی میدونه این سایت رو با چه زبانی یا برنامه ای نوشتن خیلی سبکه و خوب طراحی شده

  11. Reza می‌گوید

    واسه ای او اس ندارید این برنامه و؟
    قرار نیست واسه ای او اس عرضه بشه؟

  12. reza می‌گوید

    اقا واسه ویندوزفونم برنامش هس؟؟؟؟؟؟

  13. Ali mass می‌گوید

    با سلام، عزیزان نسخه آی او اس این نرم افزارو کاشکی داشتیییییییید!!:((

  14. morteza می‌گوید

    سلام
    من میخوام آگهی مو پاک کنم ایمیلی که برام اومد برای مدیریت اگهی پاک شد الان باید چه کار کنم؟
    ممنون میشم از راهنمایی تون.

    در ضمن من از این برنامه خیلی خوشم اومد واقعا عالیه (((خدا پدر و مادرتون رو بیامرزه)))

  15. afshin می‌گوید

    سلام-میخواستم بدونم چچوری میشه دیوار رو بر روی رایانه نصب کرد.
    با تشکر

  16. hida می‌گوید

    وچطور میشه آگهی ها رو به روز کرد؟

  17. hida می‌گوید

    من حدود یک هفته پیش یه اگهی درج کردم قیمت اشتباه شده بعد خواستم یه آگهی دیگه در همون ضمینه بدم که مدیریت دیوار اعلام میکنه اول باید آگهی قبلی رو با لینک تأییدی حذف کنم اما من قبلا پیام تایید آگهی قبلی رو اشتباها حذف کردم حالا باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  18. sara می‌گوید

    چطور میشه آگهی ها رو به روز کرد؟

  19. مهنا می‌گوید

    آقا این مدل جدید دیوار افتضاحه.دیگه هیچی معلوم نیست! به جای پیشرفت تو سیستم پسرفت کردین.همون قبلی بهتر بود اینجوری معلوم نیست طرف خونشو واسه فروش گذاشته یا اجاره؟ یا خونه اصلا چه آپشن هایی داره؟نمیشه که آدم بشینه به همه آگهی ها زنگ بزنه از خودشون بپرسه!

  20. سروش می‌گوید

    سلام باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شمامیخواستم بگم که این باربرخلاف دفعات قبلی آگهی های من وخواهرم حدودیک هفتس که درانتظارتاییده مشکل چیه ؟هیچ پیغامی هم داده نشده که بگه مشکلی درآگهیم هست لطفارسیدگی کنید.باتشکر.

  21. سینا می‌گوید

    خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی با حاله

  22. سپیده می‌گوید

    آقای محترم اگر به شما زنگ میزنم حتما مشکلی هست وشمانسبت به کارتان موظف هستید جواب بدهید چون من 2هفته است 3تا آگهی دادم وهیچ کدام نیامده دیگراگه جواب مردم را نمی دهی چرا پیغام شکایت می کنم را میزنی وگرنه اگرکارآگهیم برایم ضروری نبود مزاحم نی شدم واکر بوجه اش را داشتم آگهی نمی زدم

  23. hamid می‌گوید

    با سلام خدمت مدیریت دیوار . چند روزه دارم آگهیم رو در رابطه با فروش گو شی موبایل ارسال میکنم اما تا حالا ثبت نشده و هیچ تایدیه ای برای ایمیلم ارسال نشده لطفا پیگیری کنید ممنون میشم.

  24. سعیده می‌گوید

    سلام.چرا سایت دیوارروی کامپیوترم بازنمیشه؟
    قبلا باز میکرد اما امروز 2روزه که سایت باز نمیشه.لطفا جواب بدید.

  25. ساسان می‌گوید

    من که هر کاری کردم نمیدونم چرا ارسال نمیشه.شاید سایت مشکل داره .من با لب تاب میاد.اگه میشه لطف کنید کمکم کنید

  26. مهدی می‌گوید

    من حدود یک ماه پیش یه اگهی درج کردم بعد خواستم یه آگهی دیگه در همون ضمینه بدم که مدیریت دیوار اعلام میکنه اول باید آگهی قبلی رو با لینک تأییدی حذف کنم اما من قبلا پیام تایید آگهی قبلی رو اشتباها حذف کردم حالا باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  27. tamhidi می‌گوید

    سلام من می خوام روی دیوار اگهی درج کنم البته از سایتش نه از نسخه اندروید این خطا رو میده:
    شما در روز مجاز به درج سه آگهی هستید.
    در حالی که هر سایتی رو نگاه کردم می نویسه می تونید بی نهایت اگهی درج کنید.

  28. دیوار می‌گوید

    سلام،

    نحوه انتشار آگهی از برنامه‌ اندرویدی دیوار:
    وارد برنامه دیوار روی دستگاه تلفن همراه خود ‎شوید، شهر خود را انتخاب کنید، علامت «+» را در بالای صفحه لمس کنید، زیر موضوعی که آگهی شما در آن بخش قرار می‎گیرد را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به آگهی خود را وارد کنید. پس از ارسال آگهی از طریق تلفن همراه، ایمیلی برای شما ارسال می‎شود که باید آن را تأیید کنید، سپس آگهی شما برای بررسی ناظران فرستاده می‎‌شود. اگر آگهی شما قابل انتشار نبود، برای شما با دلیل رد به ایمیلتان فرستاده می‎شود. توجه کنید که در تمام مراحل ممکن است ایمیل به بخش هرزنامه (اسپم) فرستاده شده باشد. بررسی آگهی‎ها یک فرایند انسانی است و در روزهای کاری انجام می‎پذیرد.

    نحوه انتشار آگهی از طریق وب‌سایت دیوار شما می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید:
    http://divar.ir/new/

    جهت برداشتن آگهی از روی دیوار باید لینکی که در ایمیل تأیید شده برای شما فرستاده شده را حذف کنید.

    برای اطلاعات بیشتر درباره دیوار به لینک زیر مراجعه فرمایید:
    divar.ir/faq/

    با احترام،
    تیم دیوار

  29. وحيد می‌گوید

    خودخواهن دیگه . واسه آی او اس نمینویسن . اندرویدی ها .

  30. مهشید می‌گوید

    چرا برای ایفون نیست شانسه ماهست دیگه

  31. ارنواز می‌گوید

    با سلام. خواستم اطلاع بدم که نسخه وب دیوار هم اومده. دیگه مجبور نیستین فقط از طریق موبایل به دیوار سر بزنین.
    http://www.divar.ir

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله! منتها برای آگهی دادن فقط نسخه موبایلی هست!

  32. shahab می‌گوید

    فقط از طریق موبایل می شه آگهی گذاشت؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله فقط از طریق موبایل میشه آگهی گذاشت

  33. armannnnnnnnnnnnnnnn می‌گوید

    chetori mishe xbox ro bezaram bara forosh??

    1. محسن صحافی می‌گوید

      یه گوشی اندرویدی میخواد که این برنامه رو روش نصب کنی و بعد با عکس گرفتن و ثبت کردن مشخصات دستگاه روی این برنامه بذاریش برای فروش!

  34. MAHDI می‌گوید

    با سلام میشه به وسیله ی کامپیوتر آگهی درج کرد؟

  35. ali می‌گوید

    be bekshid man ie top hand ball daram mikhstam bzaram tosait fory eama balad nistm mish shoma be man iad bedid.bebakhshid parsi nanveshtam

    1. دیوار می‌گوید

      سلام،

      لطفاً در صورت هرگونه مشکل یا ابهام با ایمیل زیر در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم صورت گیرد.
      support@divar.ir

      با احترام،
      دیوار

  36. mohammad reza می‌گوید

    man chandta agahi zadam ama hich kodom vared nashode…mishe bedonam che moshgeli dashte?

  37. وحید می‌گوید

    من از این برنامه خیلی راضی هستم . ماشین پژو 206 مو از تو دیوار پیدا کردم و همونروز خریدم.
    3 بار هم جنس برای فروش گذاشتم که هر 3 بارش هم فروش رفت. واقعا حرف نداره . ای کاش برای آیفون هم نوشته شده بود این برنامه . یکی از دلایلی که نمیخوام آیفون بخرم از دست دادن این برنامه س .

  38. کامیار می‌گوید

    یه سوال این برنامه دیوار روی گوشی ایفون یا مک بوک ریخته میشود

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      نه متاسفانه.
      فقط نسخه اندروید این برنامه ارائه شده
      موفق باشید

  39. علیرضا می‌گوید

    یه سوال..اگه همه خدمات این نرم افزار رایگان و اطلاعات فروشنده را در اختیار میذاره،پس درآمدش از کجاست؟بلاخره تولید و توسعه و هاست و.. هزینه داره؟تبلیغات؟لطفا پاسخ بدید.

  40. K می‌گوید

    من اولین باره که با شما تماس می گیرم
    چرا آگهی منو رد کردید ؟ مشکلش چی بود ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      :) دوست عزیز ظاهرا اشتباه اومدید باید به سایت خود برنامه دیوار مراجعه کنید و مشکلتون رو اونجا مطرح کنید.
      http://www.divar.ir

  41. سید امیر می‌گوید

    خیلی عالی

  42. هانی می‌گوید

    سلام.راستش من یکی از طرفدارای برنامه دیوار هستم ولی متاسفانه در حال حاضر گوشی اندروید ندارم و ار ایفون استفاده میکنم
    هرچی تو اینترنت سرچ کردم همچین برنامه ای رو پیدا نکردم خیلی خوشحال میشم اگه نسخه ایفون رو هم اماده کنید
    به خدا تا گوشی اندروید دستم میفته میرم از بازار دیوارو دانلود میکنم و یه چرخی توش میزنم
    امیدی هست نسخه ایفون ساخته بشه؟

    1. دیوار می‌گوید

      سلام،

      از لطف و توجهی که به دیوار دارید بی‌نهایت خوشحالیم. :)

      امیدواریم به زودی نسخهٔ آی او اس دیوار را در دسترس کاربران قرار دهیم. ولی تا آن زمان شما می‌توانید از طریق سایت دیوار آگهی بسازید و بفرستید.
      http://divar.ir/

      همچنین شما می‌توانید با عضویت در خبرنامهٔ دیوار از اخبار آن اطلاع پیدا کنید:
      http://divar.ir/survey/

      با امید ارائه خدمات بیشتر و بهتر به کاربران.

      با احترام،
      دیوار

    2. tamhidi می‌گوید

      سلام هانی عزیز میتونید این سایت برید:
      divar.ir

  43. ashkan می‌گوید

    سلام گوشیم فارسی نیست میشه کار کرد باش؟میشه از لب تاپ دانلود کرد بریزی رو گوشی سپاس

  44. kia می‌گوید

    baraye iphone in barname sakhte nashode ? faghat vase android e ?

    1. محسن صحافی می‌گوید

      فعلا فقط نسخه اندروید برنامه عرضه شده است

  45. مهرداد می‌گوید

    با سلام .
    اگر شخصی سهوا” و یا عمدا” اقدام به درج اگهی نمایید و زیر آن شماره شخص دیگری را بگذارد . چگونه قابل پیگیری و مقابله هستید . البته راههای قانونی برای همه وجود دارد ولی شما چکار میتوانید انجام دهید ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      همانطور که در مطلب هم امده شما می‌توانید در صورت بروز چنین مواردی با استفاده از گزینه گزارش در صفحه آگهی مربوطه این موضوع را گزارش دهید. در این خصوص آدرس ایمیل سازندگان و پشتیبانان برنامه هم مطمئنا کارساز خواهد بود.
      موفق باشید.

    2. دیوار می‌گوید

      سلام،

      در صورت مشاهدهٔ این موارد می‌توانید علاوه بر استفاده از گزینهٔ «شکایت» در انتهای صفحه، به پشتیبانی دیوار از طریق ایمیل زیر اطلاع دهید تا آگهی هر چه سریع‌تر حذف شود.
      support@divar.ir

      در صورت هرگونه ابهام، مشکل، پیشنهاد، انتقاد، تشکر(!) با همین ایمیل در خدمت شما خواهیم بود. :)

      با احترام،
      دیوار

  46. hamid می‌گوید

    برنامه خیلی خوبی است مخواستم از شما تشکر کنم

  47. htm می‌گوید

    چطور میشه اطلاعات آگهی خود را تغییر دهم؟؟مثلا الان میخام عکس محصول را عوض کنم باید به کدام قسمت بروم؟؟؟؟
    لطفا کمکم کنین

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تغییر مشخصات آگهی و به طور مثال عکس اون, از طریق لینکی صورت می‌گیره که به ایمیل شما فرستاده شده است.
      به این موضوع در مطلب هم اشاره کرده بودیم.
      موفق باشید

  48. منصور می‌گوید

    از آن شنل نامریی کننده هری پاتر پیداست که جماعت ایرانی مشغول چه استفاده مفیدی از آن هستند. :)

  49. فرشاد می‌گوید

    ایده بکر و جالبی بود و میشه پیش‌بینی کرد که استقبال خوبی هم بشه مث تمام چیزهای مفت دیگه در ایران!

  50. دیگو می‌گوید

    خوب بود
    ممنون