هزینه 184 دلاری قطعات نکسوس 7

به تازگی معلوم شده است که مدل 8 گیگابایتی تبلت نکسوس هزینه‌ای در حدود 184 دلار را برای گوگل دربردارد و البته شما باید به این هزینه تحقیق و توسعه ،تبلیغات ،مونتاژ را اضافه کنید.

2

فارنت:پس از مدت کمی که شرکت گوگل  از تبلت فوق العاده خود با عنوان نکسوس 7 رونمایی کرد اندی رابین اعلام کرد که گوگل این دستگاه را به کاربران خود با هزینه و سود بسیار ناچیزی ارائه می‌کند.

سوال این است که اندی رابین چقدر در گفته‌های خود صادق بوده است که به تازگی معلوم شده است که مدل 8 گیگابایتی تبلت نکسوس  هزینه‌ای در حدود 184 دلار را برای گوگل دربردارد و البته شما باید به این هزینه تحقیق و توسعه ،تبلیغات ،مونتاژ را اضافه کنید و بنابراین گفته اندی رابین صادق است که گوگل به شما این دستگاه را بدون هیچ گونه سودی میفروشد و در حقیقت شما فقط هزینه خالص سخت افزار را پرداخت می‌کنید.

البته نباید فراموش کرد که تبلت نکسوس 7 گوگل در ظرفیت 16 گیگابایتی هم تولید می‌شود که دارای حافظه 16 گیابایتی ناند چیپ به ارزش 8 دلار است در حالی که قیمت این مدل در حدود 50 دلار گرانتر از مدل 8 گیگابایتی است و در همین راستا گفته می‌شود که گوگل و ایسوس برای پول سازی بر روی این مدل بیشتر حساب کرده اند.

جالب است بدانید که مدل 8 گیگابایتی تنها 6 گیگابایت را در اختیار کاربر برای ذخیره سازی قرار می‌دهد که مطمئنا بسیاری از مشتریان تبلت گوگل مدل 16 گیگابایتی را انتخاب خواهند کرد.

Source:PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پژمان می‌گوید

    ایده های خوبی پشت این موضوع هست . درسته ممکنه سودی براشون روی سخت افزار نداشته باشه اما از همین اندرویدی که روش نصب هست و برنامه های گوگل مثل سرچ ها و … می دونید چه سودی نصیب گوگل میشه وقتی این تبلت بشه گل سرسبد تبلت های موجود ؟ البته از گل سر سبد منظورم شاخ بودن اش نیست منظورم پولی هست که برای اون و ارش فیزیکی اش پرداخت می کنید هست که خیلی حرف ه یه تبلت 200 دلار در بیاد 200 دلار هم بفروشند .

  2. ImYou می‌گوید

    اینطوری رقابت میکنن
    هم به نفع ماست هم به نفع خودشون