کالبدشکافی تبلت نکسوس 7 گوگل!

با کالبدشکافی دستگاه متوجه می‌شوید که صفحه نمایش دستگاه در واقع از دستگاه جدا نمی‌شود و این در واقع نکته منفی برای این تبلت به حساب می‌آید چرا که باعث افزایش هزینه تعمیر دستگاه در صورت معیوب شدن این قطعه است.

2

تنها یک هفته از رونمایی تبلت نکسوس 7 گوگل در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان (Google I/O) این شرکت می‌گذرد و ظاهرا وب‌سایت iFixit وقت را تلف نکرده و به کالبدشکافی یکی از دو مدل این تبلت پرداخته است که با حافظه داخلی 8 گیگابایت و به قیمت زیر 200 دلار عرضه خواهد شد.

این وب‌سایت برای این تبلت از لحاظ تعمیرپذیری نمره 7 از 10 را داده است که احتمالا می‌دانید که نمره ده به معنای آسانتر بودن تعمیر یک دستگاه است و در توصیف کالبدشکافی این تبلت آورده است که کیس یا قاب بیرونی دستگاه بسیار آسان و راحت باز می‌شود و باطری دستگاه به راحتی و بدون نیاز به هر گونع عملیات فنی و یا حتی یک پیچ‌گوشتی قابل تعویض و جدا کردن از دستگاه است.

این وب‌سایت در همین حال نکته منفی را برای صفحه نمایش ال.سی.دی دستگاه ذکر کرده و آن این است که صفحه نمایش دستگاه در واقع از دستگاه جدا نمی‌شود و این در واقع باعث افزایش هزینه تعمیر دستگاه در صورت معیوب شدن این قطعه است.

تبلت نکسوس 7 گوگل

تبلت نکسوس 7 گوگل به یک پردازنده چهار هسته‌ای انویدیا تگرا 3 و همچنین پردازنده گرافیکی 12 هسته‌ای مجهز است و این درحالیست که گوگل نهایت تلاش خود برای ارزان نگهداشتن قیمت این محصول را انجام داده و ظاهرا موفق نیز بوده است.گوگل نکسوس 7 را در دو مدل 8 گیگابایتی یا قیمت 199 دلار و 16 گیگابایتی با قیمت 249 دلار عرضه خواهد کرد.

Source: Geeky-Gadgets via iFixit

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    سلام خدمت شما . من یه نکسوس 7 دارم . ولی متاسفانه ال سی دیش شکسته از وسط. از کجا میتونم ال سی دی بخرم ایا شما دارین

  2. sadaf می‌گوید

    من از شیکاگو گفتم عمم خرید واسم قیمتش250 دلار شد ولی تو ایران هنوز نیو مده و اگه بیاد میشه1500000