تعطیلات آخر هفته/گرافیتی مترو

سرگرم شدن با تلفن همراه در چند سال گذشته به صورت انقلابی تغییر و جهش پیدا کرده است و در عین حال محبوب‌ترین بازی‌ها در فروشگاه‌های نرم افزاری بازی‌هایی هستند که می‌توانند در کمترین زمان و بدون مقدمه کاربر وارد بازی شده و هر چند برای مدت کوتاهی سرگرم کند که پرندگان خشمگین،فرار از معبد و ژنرال‌های کوچک از این نمونه‌های موفق هستند.

4

فارنت:سرگرم شدن با تلفن همراه در چند سال گذشته به صورت انقلابی تغییر و جهش پیدا کرده است و در عین حال محبوب‌ترین بازی‌ها در فروشگاه‌های نرم افزاری بازی‌هایی هستند که می‌توانند در کمترین زمان و بدون مقدمه کاربر وارد بازی شده و هر چند برای مدت کوتاهی سرگرم کند که پرندگان خشمگین،فرار از معبد و ژنرال‌های کوچک از این نمونه‌های موفق هستند.

بازی که این هقته برای شما معرفی می‌کنیم Subway Surfers نام دارد و ما به آن گرافیتی مترو می‌گوییم (چون به این دلیل باید از دست پلیس فرار کند) قطعا متناسب با تمامی این فاکتورها بوده و دارای فاکتورهای سرگرم سازی فراوانی است.

راه آسان برای توصیف گرافیتی مترو این است که یک نسخه دیگر از سبک دونده بی‌پایان است که درست هم سبک بازی فرار از معبد است اما با برخی از تغییرات و تفاوت‌های بزرگ یک تجربه بسیار سرگرم کننده را فراهم آورده است.

هسته اصلی بازی به شما امکان می‌دهد تا در روی ریل‌های موازی مترو به دویدن ادامه دهید و به جمع آوری سکه و سایر آیتم‌ها بپردازید و البته در مسیر فرار از دست پلیس باید موانعی همچون ترنی که با سرعت به سمت شما می آید ،پست‌های برق ،سنگرهای چوبی،تونل‌ها و.. را به سلامت پشت سرگذارید و شما باید با کشیدن انگشت خود به بالا یا پایین و چپ و راست کردن دستگاه همانند فرار از معبد موانع را به سلامت پشت سربگذارید و اگر در میان راه پای شما بلغزد پلیس و سگ تیزپایش علی رغم چاق بودن پلیس به شما خواهند رسید.

شما همیشه باید در بین 3 ریل موجود در مسیری که در حال فرار به جلو هستید سوئیچ کنید که در این جا نمی‌توان منکر کنترل عالی بازی شد( به نظر شخص نگارنده از فرار از معبد دارای کنترل کاراکتر بهتری است).

شما می‌توانید با جمع آوری سکه به بروز رسانی قدرت ها و امکانت خود بپردازید و  در ضمن می‌توانید با خریداری سکه با گیفت کارت اعتباری آیتونز خود تمامی این امکانات را یکباره بدست آورده و رکورد شکنی های افسانه‌ای انجام دهید.

شما می‌توانید با بروز کردن تجهیزات خود به سرعت و عملکرد عالی دست پیدا کنید و با بدست آوردن کفش کتانی نیز قدم‌های بلندتری بردارید و در همین حال با تکمیل کردن ماموریت‌های جانبی سکه ها و پاداش‌های بیشتری مانند یک جت پک جادویی دریافت کنید.

در ضمن در طول مسیر و با تمام کردن ماموریت‌ها یک کادو به شما هدیه داده می‌شود که می‌توانید به وسیله  آن یک هدیه غافلگیر کننده دریافت کنید و در ضمن با افزایش سکه‌ها می‌توانید قدرتی را خریداری کنید که به عنوان مثال سکه‌ها به سوی شما مانند آهن‌ربا جذب شوند و یا اینکه امتیازات کسب شده شما چند برابر شوند.

گفتنی است که این بازی علاوه برداشتن ارزش‌های سرگرمی دارای طراحی شاد و به لحاظ تکنیکی بزرگ است که داشتن محیط‌های رنگارنگ و درخشان و انیمیشن بدون هیچ گونه لگ از جمله خصوصیات گرافیتی مترو است.

به هر حال این بازی نوآورانه و یکی از اولین‌ها در نوع خود است و هر از چند گاهی نیز از سوی شرکت سازنده توسعه و بروزرسانی می‌شود.

فارنت این بازی رایگان را به شدت به خوانندگان خود توصیه می‌کند و عقیده را دارد که با بازی کردن دونده مترو شما دیگر اوقات فراغت خود را در زباله دان نخواهید ریخت.

لینک دانلود رایگان از آی‌تونز

خوب: گیم پلی بسیار روان و عالی, استفاده از رنگ های شاد، تنوع شخصیت ها

بد: کم بودن ماموریت ها

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. fati می‌گوید

    slm az koja mishe dl kard in bazio?

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لینک دانلود انتهای مطلب قرار داده شده است.

  2. مهدی می‌گوید

    ممنون فارنت
    به شدت به بخش معرفی بازی و نرم افزارت علاقه دارم
    لطفا برنامه ی evernote را هم به شکل کامل معرفی کنید

  3. pooya می‌گوید

    هیچکس این بازی رو دانلود نکنه که خیلی بدجور معتاد کنندست