تعطیلات آخر هفته/ رانندگی بر روی آسفالت داغ

آسفالت 7 دارای 15 جاده بر اساس مکان‌های واقعی در جهان و 60 خودرو محبوب برای راندن است و البته از بخش چند نفره هم تا 5 بازیکن حمایت می‌کند که به صورت آنلاین یا لوکال قابل بهره‌برداری و استفاده است.

2

فارنت:شرکت گیم‌لافت به تازگی هفتمین نسخه از سری بازی‌های بسیار محبوب مسابقات رانندگی را برای اندروید و iOS تحت نام Asphalt 7– Heat منتشر کرده است.

آسفالت 7 دارای 15 جاده بر اساس مکان‌های واقعی در جهان و 60 خودرو محبوب  برای راندن است و البته از بخش چند نفره هم تا 5 بازیکن حمایت می‌کند که به صورت آنلاین یا لوکال قابل بهره‌برداری و استفاده است.

هسته اصلی بازی از طریق 15 لیگ با درجه‌بندی مختلف و 150 مسابقه در 6 نوع سبک رانندگی است که شامل مسابقاتی همچون  Burnout ،takedown ،elimination, مسابقه کلاسیک و تایم تریل است.

یک سری پیشرفت‌ها در سری 7 بازی آسفالت دیده می‌شود که مهمترین آن بالاتر رفتن مهارت و درجه راننده و دستیابی به خودروهای بسیار جدید و جاده‌های جدیدتر است .

یکی از تفاوت‌های نسخه 7 با نسخه های قبلی احتیاج به سرعت عمل واکنس بالا حتی در مراحل ابتدایی است و در ضمن شما باید از ذخیره NOS خود نیز استفاده عاقلانه‌تر و بهینه‌تری کنید.

شما برای استفاده از نیتروی خودرو خود میتوانید وقتی کپسولتان کمی پر شد از آن استفاده کنید و یا اینکه زمانی که به حد فول رسید از آن بهره ببرید که بهترین حالت بهره‌برداری است و شما در یک جاده آبی رنگ با تمام سرعت حرکت خواهید کرد و حتی در این حالت خظر تصادم با سایر خودروها نیز دیگر شما را تهدید نمی‌کند و آنها را مثل پرکاه از سر راه خود برمی‌دارید.

شما با پیروزی در هر مسابقه می‌توانید کسب درآمد کنید و پول بدست آمده را صرف خرید اتومبیل و  به‌روز رسانی خودرو فعلی کنید و با بالاتر رفتن مهارت شما اسپانسرهای بیشتری را به سوی خود جذب می‌کند که این مزیت را دارد که در صورت پیروزی در مسابقات پکیج‌های اختصاصی را دریافت می‌کنید.

بسته به اینکه شما مسابقه را چگونه و با چه جایگاهی پشت سرمی‌گذارید تا 3 ستاره به شما داده می‌شود و بدین وسیله می‌توانید آپشن های گوناگون شامل مسابقات ،خودروها و پول را بدست آورید.

البته شما می‌توانید یک راه بی دردسر را امتحان کنید و با خرج کردن گیف کارت خود تا مبلغ یک میلیون دلار پول نقد و ستاره‌های بیشماری را بدست آورید.

در پایان هر مسابقه ، آسفالت 7 ناامیدانه تلاش می‌‌کند که شما را مجاب به اشتراک‌گذاری نتایج و دستاوردهای خود در فیس بوک با تطمیع پاداش و پول اضافی کند و اگر شما دوست دارید که فیس بوک شما پر از اسپم شود می‌تواند چند سکه و ستاره را از این طریق بدست آورید.

طیف وسیعی از سفارشی‌سازی برای هر خودرو در دسترس است که شامل رنگ خودرو، رنگ پنجره, افزایش عملکرد، شتاب، نیترو، فرمان، زره و حتی decals است.

گفتنی است که این بازی برای آی‌پد جدید اپل و رتینای آن بهینه‌سازی شده و دارای حداکثر کیفیت گرافیکی ممکن است و انیمیشن‌ها صاف و بدون لختگی است.

ترفند برای iOS: (دستگاه جیلبریک شده باشد) با جایگزین کردن این فایل در مسیر

var/mobile/Application/Asphalt7/Documents

به یک میلیون دلار وجه نقد و باز کردن تمامی آیتم‌های بازی دست پیدا کنید و برای این کار کافیست تا بعد از جایگزین کردن فایل توسط برنامه iFunbox، حالا باید بازی رو یک بار اجرا کرده سپس دکمه هوم را زده و از بازی خارج شوید و از مولتی تسکینگ هم بازی را ببندید و حالا دوباره بازی را اجرا کنید تا لذت کامل را از این بازی بسیار زیبا ببرید.

خوب:

-گرافیک عالی

-موسیقی متن بسیار زیبا

-کنترل بسیار خوب و بدون نقص

بد:

-به اشتراگ گذاری اجتماعی با تطمیع کاربران

لینک فروشگاه آی‌تونز

متاسفانه در گوگل‌پلی لینک معتبری از این بازی را نیافتیم.

نتیجه‌گیری: خب آسفالت 7 را امتحان کنید که البته خیلی سخت است که به آن یک شبیه‌ساز رانندگی بگوییم و اگر شما مطمئن هستید که دستگاه شما دارای بیش از یک گیگابایت فضای خالی است می‌توانید این بازی را هم امتحان کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Mobin می‌گوید

    File ro dl kardam ama nemidunam chetori unjay ke goftid ghararesh bedam , ipad daram bazi ro ham dl kardam , jailbreak hast, ama ifunbox ro nadaram , ifilre daram , komak konid lotfan moteshakeraaaam

  2. ahmad می‌گوید

    salam
    age betoonid joz be jooz ba ask neshoon bediin behtare mammon misham/
    merc
    babay