نشریات همشهری بر روی کیوسک iOS

شرکت انتشاراتی همشهری پس از روانه کردن برنامه روزنامه همشهری که منعکس‌کننده اخبار منتشر شده بر روی وب‌سایت این شرکت بود حالا در قدمی دیگر برنامه مخصوص بستر iOS نشریات خود را هم به صورت رایگان روانه اپ‌استور شرکت اپل کرده است

0

فارنت: شرکت انتشاراتی همشهری پس از روانه کردن برنامه روزنامه همشهری که منعکس کننده اخبار منتشر شده بر روی وب سایت این شرکت بود حالا در قدمی دیگر برنامه مخصوص بستر iOS نشریات خود را هم به صورت رایگان روانه اپ‌استور شرکت اپل کرده است. با هم نگاهی به این برنامه‌ها می‌اندازیم و البته تمامی برنامه‌ها در حقیقت منعکس‌کننده مطالب منتشر شده در نشریه کاغذی و وب‌سایت نشریات مربوط به آن است.

– همشهری دانستنیها:
دانستنیها به عنوان یک نشریه خوش‌نام با سابقه قابل توجه مطبوعاتی قصد دارد مطالب علمی و آخرین اخبار حوزه دانش و فناوری را به زبانی ساده و قابل فهم برای عموم مخاطبان ارائه دهد. هنوز هم عکس‌های بزرگ و دیدنی مجلات از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.نخستین شماره «دانستنیها» در سال 1358 منتشر شد و خیلی زود توانست با اقداماتی که در آن زمان نوآورانه محسوب می‌شد، به شمارگان بالایی دست پیدا کند؛ اما این مجله بعد یک دوره موفق، دچار رکود شد و پس از وقفه‌های بسیار، سرانجام در اوایل دهه هشتاد از انتشار باز ماند. اما برند دانستنیها در هر حال هنوز در ذهن اهل مطالعه، نامی در خور احترام بود. شرکت همشهری در تصمیمی راهبردی، امتیاز دانستنیها را برای مجله علمی در دست انتشار خود خریداری کرد و بدین ترتیب، دوره جدید انتشار دانستنیها آغاز شد.
برنامه دانستنیها منعکس کننده مطالب منتشر شده در نسخه کاغذی بوده و که ای کاش تنظیم رنگ فونت و محیط برنامه طوری صورت می‌گرفت که دارای کمترین انعکاس نور در چشم بود.


لینک دانلود رایگان از آی‌تونز

– همشهری معماری:
همشهری معماری نشریه‌ای است که نگاهی مدرن و معمارانه دارد به شهر و هر انچه در شهر است و انعکاس مطالب نسخه کاغذی این نشریه است.

لینک دانلود رایگان از آی‌تونز

– همشهری تندرستی:
همشهری تندرستی نشریه‌ای است عمومی که با رویکرد سلامت محوری، قصد دارد شهروندان را برای برخورداری از زندگی سالم، حساس و مطالبه‌گر کند و شعار «همه برای سلامت، سلامت برای همه» را به یک خواست عمومی و هرروزه تبدیل نماید و البته به شدت از سوی فارنت برای بالاتر بردن اطلاعات تندرستی سفارش می‌شود.

لینک دانلود رایگان از آی‌تونز

– همشهری دیجیتال:
استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی بیش از آنکه یک تخصص باشد؛ یک مهارت است؛ یک مهارت دیجیتال که لازمه زندگی در این زمانه می‌باشد. نشریه دیجیتال این امکان شگفت انگیز را برای شما فراهم آورده است و البته دوستان عزیزمان در آن زحمت فراوانی می‌کشند و البته ای کاش تنظیم رنگ فونت و محیط برنامه طوری صورت می‌گرفت که دارای کمترین انعکاس نور در چشم بود.

لینک دانلود رایگان از آی‌تونز

– همشهری اقتصاد
همشهری اقتصاد یکی از مجلات گروه مجلات همشهری است که در تلاش است مهمترین مباحث روز را در قالب گفتگو، گزارش و مقاله کارشناسی بررسی کند. موضوع همشهری اقتصاد، اقتصاد و مسائل بین المللی است و نگاهی نیز به حوزه های فرهنگی و اجتماعی از دریچه اقتصادی دارد.

لینک دانلود رایگان از آی‌تونز

– همشهری جوان
همشهری جوان یکی از محبوبترین نشریات موجود برای جوانان در کشور است و مطالب این برنامه نیز از وب‌سایت همشهری جوان و همچنین نسخه کاغذی این نشریه است.

لینک دانلود رایگان از آی‌تونز

– همشهری دیپلماتیک:
مجله همشهری دیپلماتیک هر دو ماه یک بار با مقالاتی تخصصی به دنبال پاسخ مهمترین سوالات روز می گردد. مقالاتی به قلم کارشناسان خبره مسائل بین‌الملل که هرکدام در حوزه کاری خود جزو سیاستگذاران روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و برخی از این مقالات در برنامه دیپلماتیک منعکس شده است.

 لینک دانلود رایگان از آی‌تونز

تیم فارنت این حرکت جالب را به فال نیک می‌گیرد و امیدوار است تا سایر نشریات ایرانی نیز بیشتر به دنیای دیجیتال نزدیک شوند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.