انتشار جزئیات جدیدی از «ایکس‌باکس 720»

این اسناد منتشر شده بیشتر حول و حوش کنترلر حرکتی ایکس باکس کینکت و با معرفی نسخه جدید یعنی کینکت 2 است که به طور مستقیم در درون کنسول به کار رفته و دیگر به محیط جداگانه احتیاج ندارد

0

فارنت:کنفرانس E3 هفته پیش به کار خود پایان دارد و البته مایکروسافت هیچ گونه جزئیاتی از نسل بعدی کنسول ایکس باکس خود سخنی به میان نیاورده است.

به هر حال اکنون جزئیات جدیدی از این کنسول به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار بر روی ایکس باکس 720 است  و البته تمامی طرح‌های منتشر شده مفهومی بوده و به نظر می‌رسد هنوز وارد فاز اجرایی نشده است.

این اسناد منتشر شده بیشتر حول و حوش کنترلر حرکتی ایکس باکس کینکت و با معرفی نسخه جدید یعنی کینکت 2 است که به طور مستقیم در درون کنسول به کار رفته و دیگر به محیط جداگانه احتیاج ندارد و از جمله پیشرفت‌های کینکت توانایی ردیابی چهار بازیکن به صورت همزمان به همراه یکپارچگی بیشتر با دستگاه‌های دیگر از جمله رایانه ٰویندوز فون و.. است.

یک نکته جالب دیگر ذکر شده در این اسناد ، پروِژه‌ای به ناک کینکت گلاس یا عینک کینکت است که بسیار به پروژه عینک گوگل شبیه است  که البته جزئیات کمی از آن مشخص شده است اما به نظر می‌رسد تجربه بسیار بهتری را از کار با کینکت به کاربران خواهد داد.

بزرگترین نکته ای که از این اسناد دریافت شده است این است که ایکس باکس 720 در سال 2013 و با قیمت بسیار خوب 299 دلار ( در ایران بالای یک میلیون!) عرضه خواهد شد.

Source: theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.