اعضای جدید خانواده هوشمندهای بادوام اکسپریا سونی

Xperia go و Xperia acro S نام این دو مدل تلفن همراه است که صفحه نمایشی از شیشه معدنی ضدخش داشته و از استاندارد بین‌المللی حفاظت در مقابل صدمات ناشی از گرد‌و‌غبار و غوطه‌وری در آب برخوردار است.

0

فارنت: شرکت سونی دو مدل تلفن همراه دیگر از سری اکسپریا را معرفی کرد. سونی این دو مدل تلفن همراه را برای بازار مصرف‌کنندگانی توصیف کرده که به دنبال قابلیت‌های فوق‌العاده و طراحی زیبا با به همراه دوام بیشتر و البته مقاومت در برابر نفوذ آب هستند.

Xperia go و Xperia acro S نام این دو مدل تلفن همراه است که صفحه نمایشی از شیشه معدنی ضدخش داشته و از استاندارد بین‌المللی حفاظت در مقابل صدمات ناشی از گردوغبار و غوطه‌وری در آب برخوردار است.

تحقیقات انجام شده در مورد صنعت تلفن همراه نشانگر آن است که مصرف‌کنندگان دوام و امکان مقاومت در برابر آب را به عنوان دو امکان مهم در زمان خرید یک تلفن هوشمند در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال یک تحقیق انجام شده در ژاپن توسط شرکت داده‌های بازاریابی لابو نشان داد که مقاومت در برابر آب جزو مهمترین سه ویژگی نخست برای خریداران تلفن های هوشمند قرار دارد.

در همین حال و در تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده در میان اعضای گروه فیس‌بوک «سونی موبایل» بیش از یک‌سوم شرکت‌کنندگان دوام را به عنوان مهم‌ترین ویژگی برای انتخاب تلفن هوشمند انتخاب کردند.

Xperia go: هوشمند زیبا و بادوام سونی!
طراحی شیک و زیبای این گوشی به معنی این است که تلفن‌های هوشمند با دوام و ضد آب دیگر لازم نیست ظاهری زمخت و خشن داشته باشند. نمایشگر 3.5 اینچی برای نمایشی واقعی و توانمند با موتور پردازشگر تصویر براویا، وضوح خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌نماید. دوربین 5 مگاپیکسلی فوق‌سریع این گوشی نیز در زمانی کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده بکار شروع به تصویربرداری می‌نماید.

صفحه نمایش این گوشی از جنس شیشه معدنی است که خاصیتی ضدخش به آن بخشیده و قابلیت فوق‌العاده کار با انگشتان خیس را به آن اضافه نموده است.این گوشی همچنین بالاترین رتبه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب (رتبه IP67) را به خود اختصاص داده است.

این گوشی با پردازنده دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی از عملکرد فوق سریعی برخوردار است و با برخورداری از سیستم عامل اندروید ویرایش 2.3 (نان زنجفیلی)، قابل ارتقاء به آندروید ویرایش 4.0 (بستنی حصیری)، در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

Xperia acro S: تلفن هوشمند HD شیک و ضد آب!
Xperia acro S یک صفحه نمایش 4.3 اینچی HD با نمایش واقعی برای وضوح خارق‌العاده، تصویربرداری ویدیویی full HD، چت تصویری HD و اتصال آسان به تلویزیون از طریق HDMI برای لذت بردن از محتوا بر روی صفحه نمایش بزرگ، را ارائه می‌نماید.

Xperia acro S که به فناوری NFC مجهز است به آسانی می‌تواند تنها با یک تماس فیزیکی با یک تگ هوشمند SmartTag، برنامه‌های کاربردی را اجرا نماید.

نمایشگر 4.3 اینچی برای نمایش واقعی با وضوح 720 پیکسلی HD با موتور پردازش تصویر براویا، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌سریع با آماده‌سازی برای تصویربرداری با زمانی کمی بیش از یک ثانیه، گواهی PlayStation، ضبط ویدیو با وضوح 1080p HD و دوربین جلویی با کیفیت 720p HD از جمله ویژگی‌های این گوشی است.

صفحه نمایش این گوشی از جنس شیشه معدنی ضدخش با قابلیت ردیابی انگشتان خیس و رتبه IP55 برای مقاومت در برابر گردو غبار و بالاترین رتبه یعنی رتبه IP57 برای مقاومت در برابر آب این گوشی را در این رده صاحب برتری کرده است.
پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی در کنار استفاده از اندروید 4 (بستنی حصیری) عملکرد فوق سریعی را به این گوشی بخشیده که در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

Source: SonyMobile press releases

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.