رنگ تلفن همراه شخصیت افراد را بازگو می‌کند!

در جهان تلفن‌های همراه هوشمند مایل به خاکستری ،دانشمندان و پژوهشگران علوم روانشناسی ادعا می‌کنند که در واقع رنگ تلفن همراه شما شخصیت شما را نشان می‌دهد.

7

فارنت:فیروزه‌ای ،بنفش ،زرد و… ما اینجا در مورد مود صحبت نمی‌کنیم مگر اینکه مد درباره تلفن‌های همراه هوشمند باشد در جهان تلفن‌های همراه هوشمند مایل به خاکستری ،دانشمندان و پژوهشگران علوم روانشناسی ادعا می‌کنند که در واقع رنگ تلفن همراه شما شخصیت شما را نشان می‌دهد.

این دانشمندان معتقدند که رنگ فیروزه‌ای یک رنگ متفکر و بسیار متعادل است بنابراین این احتمال وجود دارد که رنگ فیروزه‌ای توسط افراد شاد انتخاب شود و با این حال این یک رنگ خاص است که در حقیقت ترکیبی از سایر رنگ‌ها است زیرا ترکیبی از رنگ قرمز که در آن عمل‌گرایی موج می‌زند و رنگ ابی که قدرت فکر و تصمیم را نشان می‌دهد تشکیل شده است.

سفید نیز از سوی دیگر برای یک فرد پیچیده با استانداردهای بالا است و سفید در حقیقت منعکس کننده تمامی رنگها است و اگر شما لباس سفید می‌پوشید در واقع یک تمایز را در بین دیگران ایجاد کرده و خود را خاص نشان می‌دهید و در مورد گوشی‌های هوشمند هم این نکته را متذکر می‌شوید که: “گوشی را لمس نکنید چون برای من است”

خب به رنگ بنفش می‌رسیم که یک رنگ بیش از حدمشخص یا به قول معروف “جیغ” است که بیانگر حالاتی همچون خانم عصبانی,رنگ فمینسیم است که دارنده آن بحث در باره تلفن همراه خود را دروازه ای برای ورود به مردم ارزیابی می‌کند و در نهایت نیز رنگ سیاه است که به عنوان یک سپر در برابر رنگ‌های دیگر است و البته یک انتخاب بی خطر که تاکید  آن بیشتر بر روی پیچیدگی‌های سخت افزاری تلفن همراه است.

خوب گوشی شما چه رنگی است و تا چه اندازه با تجزیه و تحلیل کارشناسان در باره این رنگ‌ها موافق هستید.

Source: Nokia Conversations

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. Shahriyar می‌گوید

    گوشیم C7 مشکی
    جالب بود.

  2. سف30 می‌گوید

    کلا به اینا اعتقادی ندارم

    واسه من طوسی یا خاکستریه

  3. رضا می‌گوید

    man ham ba nazar mr amirlan movafegham rang sefid va siah behtaran albate rang haye dg ham khoooob hastan ama siah va sefid behtaran

  4. amirlan می‌گوید

    سلام.به نظر من رنگ سفید و سیاه از همه بهترن
    و رنگ های دیگه مثل فیرووزه ای و بنفش کمتر استفاده میشن
    و رنگ سفید و سیاه تفریبابرای تمام گوشی ها هست

  5. میلاد-۶۵ می‌گوید

    سفید را بیشتر دوست دارم

  6. Hamid می‌گوید

    من همیشه رنگ سیاه میخرم ، جدا از اون سخت افزار هم برام خیلی مهمه ولی بقیه رنگ ها رو دوستان اگه دست به کیبرد بشن ، شاد میشیم

  7. حسین می‌گوید

    خیلی جالب بود.مرسی فارنت