ملاقات با “نکسوس تبلت” پیش از معرفی توسط گوگل!

چندی پیش بود که اریک اشمیت اعلام کرد که تبلت گوگل در یک پنجره 6 ماهه معرفی خواهد شد و حالا میخواهیم تبلت گوگل را پیش از معرفی رسمی توسط گوگل به شما معرفی کنیم.

0

فارنت: چندی پیش بود که اریک اشمیت اعلام کرد که تبلت گوگل در یک پنجره 6 ماهه معرفی خواهد شد و حالا میخواهیم تبلت گوگل را پیش از معرفی رسمی توسط گوگل به شما معرفی کنیم.

این دستگاه که ساخت شرکت ایسوس است به احتمال فراوان با نام نکسوس تبلت و یا گوگل ایسوس 7 معرفی شده  و قرار است با جدیدترین سیستم عامل گوگل عرضه شود.

نکسوس تبلت که دارای صفحه نمایش 7 اینچی است هرینه‌ای در حدود 149 دلار برای هر کاربر در برخواهد داشت که در راستای استراتژی انودیا است که قصد دارد که پردازنده  چهار هسته‌ای تگرا 3 را با قیمتی کمتر از 200 دلار عرضه کند.

تصویری را که شما مشاهده می‌کنید تبلت ایسوس است که در نمایشگاه CES 2012  به نمایش درآمد و دیگر خبری از آن نشنیدیم و البته این دستگاه دارای اندروید 5.0 یا همان ژلی بیم نیست ولی به احتمال فراوان با اندروید 4.2 خواهد بود.

گفتنی است که این تبلت 7 اینچی دارای تفکیک پذیری 1280 در 768 پیکسل است و از ما نشنیده بگیرید ولی این همان تبلت شرکت گوگل یا همان نکسوس تبلت است که در در کنفرانس   Google I/O معرفی خواهد شد و البته نگید نگفتید ،ببینید ما کی گفتیم…

Source: slashgear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.