حالا ما روزانه 400 میلیون توئیت ارسال می‌کنیم!

بنابر اعلام مدیر توئیتر موبایل‌ها سهم زیادی از ارسال این مقدار توئیت را بردوش دارند و کاربران توئیتر ظاهرا در هنگام موبایل به دست گرفتن از هنگامی که در برابر رایانه خود هستند بسیار فعال‌تر نشان می‌دهند.

0

فارنت: دیک کاستلو مدیر ارشد اجرایی توئیتر اعلام کرد که ما اکنون روزانه 400 میلیون توئیت ارسال می‌کنیم که به طور متوسط به عدد 250 هزار توئین در هر دقیقه و یا 4500 توئیت در هر ثانیه می‌رسیم. این درحالیست که این رقم ماه گذشته 340 میلیون توئیت در هر روز بود که نشان از رشد قابل توجهی دارد.

احتمالا این موضوع برای شما نیز جذاب خواهد بود اگر بدانید که کاستلو در گفتگوی خود در جریان کنفرانس ایده‌های اقتصادی: اطلاعات 2012 نشریه اکونومیست تاکید کرده است که موبایل‌ها سهم زیادی از ارسال این مقدار توئیت را بردوش دارند و کاربران توئیتر ظاهرا در هنگام موبایل به دست گرفتن از هنگامی که در برابر رایانه خود هستند بسیار فعال‌تر نشان می‌دهند.

البته به نظر می‌رسد توئیتر باید بسیار در خصوص این موضوع شکرگذار باشد چرا که سیستم تبلیغاتی توئیتر به مراتب در موبایل بهتر عمل می‌کند و در واقع شما در هر بار توئیت کردن صدای سکه جیب‌های مدیران توئیتر را به صدا در می‌آورید.

در این میان به نظر می‌رسد توئیتر باید ممنون کاربرانی نیز باشد که حتی نام غذایی را که در حال خوردن آن هستند را نیز ارسال می‌کنند!

Source: gizmodo via Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.