برگزاری کنفرانس نوکیا ورلد با فرمتی جدید!

نوکیاورلد 2012 از شرکای بزرگ نرم افزار و سخت افزاری و از اپراتورهای این شرکت که در 5 ماه سپتامبر آغاز میشود دعوت به عمل آورده و به طور کلی این رویداد در حال تکه تکه شدن و کمتر متمرکز شدن است

0

فارنت:کنفرانس نوکیا ورلد به صورت سنتی بزرگ‌ترین تک رویداد نوکیا در هر سال است  و البته در این کنفرانس تعداد انگشت شماری از دستگاه‌های جدید و بسیاری از اخبار نرم افزار های جدیداز غول فنلاندی ارائه می‌شود.

اما امسال این فرمت سنتی به طور کامل تغییر کرده و به وقایع بسیار کوچکتر تقسیم شده و در ضمن برای اولین بار زودتر از حد معمول در آغاز ماه سپتامبر برگزار می‌شود.

نوکیاورلد 2012 از شرکای بزرگ نرم افزار و سخت افزاری و از اپراتورهای این شرکت که در 5 ماه سپتامبر آغاز میشود دعوت به عمل آورده و به طور کلی این رویداد در حال تکه تکه شدن و کمتر متمرکز شدن است و آنرا بیشتر شبیه به نمایش SXSW کرده است تا یک رویداد مانند کنفرانس جهانی CES.

پیش از این این رویداد در 25 ماه سپتامبر برگزار می‌شد  و میتوان گفت که نوکیا در حال اجرای جلوتر برنامه است  و برای اولین بار ممکن است گوشی‌های جدید جالبی در این رویداد از نوع ویندوز فون ببینیم  پس اجازه دهید صبر کنیم و ببینیم که این فرمت تازه نوکیا چکونه از کار در خواهد آمد.

Source: Nokia Conversations

پایان مطلب/


شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.