اپل دیگر کاربران خود را با نقشه گوگل جایی نخواهد فرستاد!

اپل قصد دارد در iOS6 به جای نقشه‌های مرسوم گوگل‌مپز، نقشه‌های خود را در سیستم‌عامل انحصاری خود بکار گیرد که ارائه تصاویر پیچیده و قدرتمند سه‌بعدی و همچنین امکان جستجوی جزئیات بیشتر به عنوان برتری اصلی نقشه‌های اپل مطرح خواهد بود.

1

فارنت: پیش از این شایعاتی مبنی بر این منتشر شده بود که اپل در نظر دارد نقشه‌های خود را جایگزین نقشه‌های گوگل در سیستم عامل iOS خود کند اما حالا گزارشات منتشر شده حکایت از این دارد که این موضوع در یک ماه آینده و در نسخه آتی iOS یعنی iOS6 اتفاق خواهد افتاد.

بنابر گزارشی که وب‌سایت 9to5Mac به نقل از منابع خود منتشر کرده اپل قصد دارد در کنفرانس جهانی و سالیانه WWDC، ویژه توسعه‌دهندگان این شرکت که از 11 تا 15 ژوئن امسال (سیزدهم تا هفدهم خرداد ماه) در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد، از سرویس نقشه‌های اختصاصی خود رونمایی کرده و رسما آن را جایگزین سرویس نقشه گوگل در نسخه بعدی سیستم عامل موبایل خود موسوم به iOS6 کند.

البته همانطور که گفتیم پیش از این اپل با خرید شرکت‌هایی همچون Placebase در سال 2009، شرکت Poly9 در سال 2010 و از همه مهم‌تر شرکت C3 در اکتبر 2011 به شایعاتی در این زمینه دامن زده بود. این شرکت‌ها شرکت‌هایی فعال در زمینه نقشه‌های آنلاین به حساب می‌آیند و حتی به عنوان رقیب سرویس نقشه گوگل‌مپز نیز مطرح بوده‌اند و شرکت C3 به عنوان شرکتی متخصص در طراحی نقشه‌های سه‌بعدی مطرح است.

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که این نرم‌افزار ویژگی‌های بهتری نسبت به سرویس ارائه شده توسط گوگل یا همان Google Maps داشتهٔ در آن وجود خواهد داشت.
بنابر این گزارش نقشه‌های بکار گرفته‌شده توسط اپل شبیه به نقشه‌های گوگل اما باسرعت، کیفیت و اطمینان بیشتری خواهد بود و ارائه تصاویر پیچیده و قدرتمند سه‌بعدی  با کمک گرفتن از همین شرکت C3 و همچنین امکان جستجوی جزئیات بیشتر به عنوان برتری اصلی نقشه‌های اپل مطرح خواهد بود.

 مطمئنا شما نیز منتظر نوآوری اپل در این زمینه خواهید نشست تا ببینیم این‌بار وقتی اپل بخواهد از روی دست گوگل کپی کند چه شاهکاری از آب در می‌آید!

Source: 9to5Mac

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رها می‌گوید

    امیدوارم اگه قراره از نرم افزار جدیده نقشه ی آی او اس استفاده بشه،نقشه های ایرانا کامله کامل داشته باشه