پرش ارتفاع 10 میلیمتری اپل در «آیفون 5»!

وب‌سایت iLounge که پیش‌بینی درست این وب‌سایت در مورد آی‌پد در سابقه آن دیده می‌شود ادعا کرده که آیفون بعدی اپل نازک‌تر و بلندتر از آیفون فعلی بوده و اپل برای اولین بار رادیو را نیز در آن بکار گرفته است.

6

فارنت: شایعات در مورد آیفون 5 روزبه‌روز در حال افزایش است و در تازه‌ترین شایعه در این خصوص، وب‌سایت iLounge که پیش‌بینی درست این وب‌سایت در مورد آی‌پد در سابقه آن دیده می‌شود ادعا کرده که آیفون بعدی اپل نازک‌تر و بلندتر از آیفون فعلی بوده و اپل برای اولین بار رادیو را نیز در آن بکار گرفته است.

این وب‌سایت با استناد به منابعی که نامی از آنها نبرده است آورده است که آیفون نسل ششم دارای ابعاد تقریبی 125 در 58.5 در 7.4 میلیمتر است که این به معنای پرش 10 میلیمتری در ارتفاع و کاهش ضخامت تقریبا 2 میلیمتری است.

این وب‌سایت در ادامه به نقل از این منابع تاکید کرده است که آیفون بعدی دارای عرضی مشابه آیفون فعلی است و علاوه بر این اپل یک تغییر جزئی نیز به آیفون جدید افزوده که شامل اضافه‌کردن پنل فلزی جدید به قسمت مرکزی پشت آیفون است.

اگر این ادعا درست باشد مهمترین تغییر بدون شک صفحه نمایش 4 اینچی است که حاکی از پایان آرمان استیو جابز در نگهداشتن ابعاد صفحه نمایش در ابعاد فعلی و تغییر ابعاد صفحه نمایش آیفون برای اولین بار بعد از معرفی در سال 2007 است.

این وب‌سایت همچنین اعلام کرده که بر این باور است که اتصال داک آیفون نیز دارای پین‌های کمتری در حدود 16 پین به جای 30 پین است. باور کردن تمامی این ادعاها با هم کمی سخت است تا نظر شما خوانندگان فارنت چه باشد؟

Source: Reuters

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    اگر دقت کرده باشین یه نوع هماهنگی عجیب و باور نکردنی در تمامی محصولات اپل به چشم میخوره. شما در نظر بگیرید وقتی که ios 5.1.1 روی آیفون 3gs نصب میشه ، در نتیجه غیر ممکن که مثلاَ فرم سوکت یا داک اپل عوض بشه ،، اونوقت این اپل روی هیچکدوم از داک های موجود سوار نمیشه. اپل هرگز چنین حماقتی نمیکنه دوستان. برداشت من که اینه

  2. ali می‌گوید

    ba ali movafegham

  3. علی می‌گوید

    90% امکان داره اپل آیفون 5 رو 4 اینچ یا4.3 اینچ بزنه چون با سامسونگ رقابت سختا سختی داره الان بیشتر کسای که سامسونگ میگرن بیشتر واسه LCD ش هست و گرنه آندروید به نظر من سیستم عامل چرتی هست که کسی بابتش پول بده 3g بگیرن بهتره

  4. مهدی ح می‌گوید

    تجربه ثابت کرده اپل هرگز از صفحه های واید استفاده نمیکنه !!!!

  5. Arman می‌گوید

    این اصلا اصول طراحی توش رعایت نشده شایعه ی بی اساسیه تقریبا

  6. hj_therock می‌گوید

    عمرا این نیست
    چی خبال میکنن این شایعه ها رو دباره این گوشی میگن ؟