برنامه سرویس ابری آمازون برای ویندوز و مک/ لینک دانلود

در این هفته آمازون برنامه جدید دسکتاپی برای ویندوز و مک منتشر کرد که مختص سرویس ابری این شرکت به نام Amazon Could Drive است و کاربران این امکان را خواهند داشت تا به راحتی فضای ذخیره‌سازی خود را مدیریت کرده و به صورت مستقیم فایل‌های چند رسانه‌ای خود را بر روی هر گونه دستگاه ویندوز یا مک در اختیار داشته باشند.

1

فارنت:در این هفته آمازون برنامه جدید دسکتاپی برای ویندوز و مک منتشر کرد که مختص سرویس ابری این شرکت به نام Amazon Cloud Drive است و کاربران این امکان را خواهند داشت تا به راحتی فضای ذخیره‌سازی خود را مدیریت کرده و به صورت مستقیم فایل‌های چند رسانه‌ای خود را بر روی هر گونه دستگاه ویندوز یا مک در اختیار داشته باشند.

برنامه جدید با طراحی کاربردوست خود به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سادگی به بارگذاری (آپلود) تصاویر، مدارک، ویدیوها و سایر فایل‌ها بپردازند که به راحتی با کشیدن و رها کردن فایل بر روی آیکون کلاد درایو امکان‌پذیر است.

در ضمن همانطور که برنامه در حال آپلود فایل است شما می‌توانید به راحتی به کارهای خود بپردازید و در صورت از دست رفتن اتصال اینترنتی(در کشور عزیزمان بسیار شایع است!) بعد از اتصال به ادامه آپلود فایل به صورت اتوماتیک پرداخته می‌شود.

برای دانلود و بارگذاری این برنامه با حجم 25 مگابایت می‌توانید به صفحه مخصوص این برنامه مراجعه کنید.

Source: geeky-gadgets

 پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شاطر می‌گوید

    شما این برنامه رو میزارید قید کنید این برنامه 3 ماه رایگان!