اولین تصویر رسمی Galaxy S III به بیرون درز پیدا کرد!

شرکت سامسونگ تاکنون در محرمانه نگاه داشتن جزئیات گل سرسبد محصولات خود یعنی Galaxy S III بسیار موفق عمل کرده و ما تنها چند عکس تاریک و تار از این محصول احتمالی را تاکنون در اینترنت دیده‌ایم.

0

فارنت:شرکت سامسونگ تاکنون در محرمانه نگاه داشتن جزئیات گل سرسبد محصولات خود یعنی Galaxy S III بسیار موفق عمل کرده و ما تنها چند عکس تاریک و تار از این محصول احتمالی را تاکنون در اینترنت دیده‌ایم.

ولی حالا به نظر می‌رسد که به صورت جدی تصویری که در کنفرانس خبری این گوشی که تا چند روز دیگه برگزار خواهد شد و بکار خواهد رفت به دنیای اینترنت درز پیدا کرده است.

تصویر منتشر شده بسیار شبیه به جزئیات گلکسی اس 3 سامسونگ است و با این حال هیچ گونه اطلاعات اضافی به همراه عکس منتشر نشده است اما تاکنون جزئیاتی مانند صفحه نمایش 4.6 تا 4.8 اینچی ،صفحه نمایش  SuperAMOLED با تفکیک پذیری 720p،چیپ چهار هسته‌ای Exynos ،دوربین 8 یا 12 مگاتپیکسلی به همراه باطری با عمر بسیار بالا از جمله مشخصات احتمالی این تلفن همراه است که به بیرون درز پیدا کرده است.

Source:GsmArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.