عرضه اولین تلفن همراه با پردازنده اتم اینتل در هند!

شرکت هندی لاوا به عنوان یکی از شرکای اینتل اولین تلفن همراه مبتنی بر پردازنده اتم را فردا یعنی 19 آوریل با نام تجاری Xolo X900 وارد بازار هند خواهد کرد.

0

فارنت: “پل اتیلینی”مدیرعامل اینتل رسما ورود اولین تلفن همراه مجهز به پردازنده اتم اینتل را اعلام کرد.

البته این خبر سورپرایز نبود زیرا شرکت هندی لاوا به عنوان یکی از شرکای اینتل اولین تلفن همراه مبتنی بر پردازنده اتم را فردا یعنی 19 آوریل با نام تجاری Xolo X900  وارد بازار هند خواهد کرد.

اگر شما اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه ندارید باید بدانید که Xolo X900 دارای صفحه نمایش 4.03 اینچی با تفکیک‌پذیری 1024 در 600 پیکسل، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت گوشی با قابلیت ضبط ویدیویی 1080P، دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو، یک گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه خروجی HDMI، چیپ NFC و سیستم عامل اندروید 2.3 است.

Xolo X900 از پردازنده اتم  Z2460 بهره برده است که تک‌هسته‌ای بوده و دارای فرکانس 1.6 گیگاهرتز است و به همراه چیپ گرافیکی PowerVR SGX540 با فرکانس 400 مگاهرتز عرضه خواهد شد و البته بر پایه معماری x86 اینتل نیز بنا شده است.

هنوز قیمتی برای این تلفن همراه اعلام نشده اما انتظار می‌رود که نسخه قفل باز کارخانه (آنلاک فاکتوری) این تلفن همراه 500 دلار قیمت داشته باشد.

متاسفانه بقیه جهان باید حالا حالاها منتظر بمانند زیرا حتی K800  لنوو که با تاخیر عرضه خواهد شد فقط برای بازار چین خواهد بود.

Source:The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.