آیا آیفون ضدگلوله دغدغه امروز دنیای دیجیتال ماست!؟

یک شرکت ژاپنی آیفون 4 با پوشش ضدگلوله را عرضه کرده است که آن را پوششی از فولاد به ضخامت یک اینچ احاطه کرده است.

4

فارنت:‌ در حالی که دنیا این روزها به سمت ناامنی پپیش می‌رود آیفون‌ها نیز هر روز در حال زیباتر شدن هستند. جهان ناامن و آیفون زیبا! آیا میتوان بین این دو رابطه‌ای ایجاد کرد ؟ خب چندان سخت نیست چون می‌خواهیم آیفون که هر روز زیباتر و برای ما عزیزتر می‌شود را در این دنیای ناامن و پرحادثه از خطرات مصون کنیم.

یک شرکت ژاپنی با نام مارودای گویا این نگرانی ما را در نظر گرفته و تصمیم دارد به این رفع نگرانی جامه عمل بپوشاند و آیفون ما را با جامه‌ای ضدگلوله بپوشاند.

ظاهرا این آیفون را پوششی از قطعه فولادی به ضخامت یک اینچ احاطه کرده است اما خب یکی از نقطه ضعف‌هایی که می‌توان برای این دستگاه به حساب آورد این است که تقریبا پشت این گوشی را به طور کامل صفحه فولادی تشکیل پوشانده‌ است اما در جلوی آن از لایه نازکی برای پوشش استفاده کرده‌اند و یک سوراخ کوچک هم برای لنز دوربین تعبیه کرده‌اند.

خب وقتی به پوشش فولادی این گوشی فکر می‌کنیم انتظار سنگین بودن این گوشی تقریبا 2 کیلیویی را داریم که خب چندان دور از انتظار نیست.

با این قیافه و سنگینی فرض کنید اگر با چنین دستگاهی به یک مکان عمومی بروید (برای مثال رستوران ) اطرافیان شما احتمالا فکر می‌کنند از یک سازمان نظامی مانند موساد در حال انجام ماموریت هستید و این گوشی به راحتی می‌تواند هویت شما نزد دیگران تغییر دهد.

به هر حال این آیفون ژاپنی‌ها صد درصد بدون نقص  (شما بخوانید دردسر!) نخواهد ماند اما حداقل مطمئنید که از نظر ظاهری کاملا ایمن است و تا حدودی امنیت را از هر نظر از جمله دزدی یا آسیب برای شما حاصل می‌کند (البته اگر مواظب باشید روی پایتان نیفتد!).

نهایتا وقتی به این موضوع می‌رسیم که قیمتی 650 دلاری برای این آیفون 4 در نظر گرفته‌اند با توجه به قیمت واقعی آیفون 4 مطمئنا در مورد داشتن آن مردد شوید اما اگر همچنان مصمم‌اید آیا واقعا می‌توانید چنین حجمی را در جیب خود تحمل کنید؟

Source:Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مسعود می‌گوید

    واسه طرفدارهای آیفون خوبه
    خصوصاً زمانی که دلشون میخواد یه تیر وسط پیشونی گوشت کوبشون خالی کنند :دی

  2. وحید می‌گوید

    از آیفون دار ها که کشته مرده پز دادن هستن بعید نیست برن اینم بخرن !! خاص بودن هزینه داره دیگه ! :))

  3. امین می‌گوید

    کاملا مشخصه که این وسیله کاربردی نداره و تنها هدف شرکت سازنده این بوده که توی دنیای اینترنت معروف بشه. البته حدس من اینه که شرکت اپل این جور سرمایه گذاری ها رو برای مطرح شدن هر چه بیشتر اسمش انجام می ده تا هر روز یک خبر جدید و جالب در مورد آیفون داشته باشیم!

  4. amiry می‌گوید

    بی خوده.