سری جدید All in one توشیبا چشم‌انتظار عرضه رسمی ویندوز 8

طراحی این سری محصول بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد و بدنه آن براق و به نظر بسیار بهتر از سری قبلی All in One شرکت توشیبا یعنی سری DX all-in-ones است که سال گذشته عرضه شد.

0

فارنت:‌ بنابر آخرین گزارش‌ها ویندوز 8 تا پاییز رونمایی می‌شود و از اکنون تا پاییز شرکت‌ها و سازندگان تلاش می‌کنند تا بتوانند محصولاتی سازگار با ویندوز 8 را طراحی و پیاده‌سازی کنند تا در هنگام رونمایی از ویندوز 8 بتوانند از استقبال خوبی روبرو شده و از سهم بازار خوبی برخوردار شوند.

یکی از این محصولات که هم اکنون می‌توانیم به صراحت در مورد آن صحبت کنیم سری محصول جدید All in One شرکت توشیبا تحت عنوان LX800 است.

این محصول جدید که تحت عنوان  All in One (رایانه شخصی یکپارچه) خوانده می‌شود قابلیت قابل حمل‌بودن همچون تبلت‌ها را برای شما فراهم می‌آورد و همچنین با ویژگی‌هایی که دارد می‌توان از صفحه کلید و موشواره نیز در آن استفاده کرد. در گوشه سمت چپ و پایین محصول دکمه‌ای وجود دارد که شما را به استفاده از یکی از دو حالت لمسی و صفحه کلید فرا می‌خواند.

طراحی این سری محصول بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد و بدنه آن براق و به نظر بسیار بهتر از سری قبلی All in One شرکت توشیبا یعنی سری DX all-in-ones است که سال گذشته عرضه شد.

نکته بعدی در مورد LX800 این است که دارای صفحه نمایش 27 اینچی است و در واقع شما از یک تبلت 27 اینچی برخوردارید و این خود می‌تواند صرف نظر از حمل مشکل آن در هنگام استفاده برای شما فوق‌العاده باشد.

دو مدل دیگر از LX800 با صفحه نمایش‌های 21.5 اینچی و 23 اینچی نیز با عنوان‌های LX835 23 وLX815 21.5 نیز برای این شرکت در حال طراحی و توسعه است که انتظار می‌رود پایاپای مدل 27 اینچی LX800 محبوب کاربران باشد.

در این سیستم ها همانند باقی All in one های دیگر  از پردازنده‌های نسل سوم Ivy Bridge  اینتل استفاده شده که قدرت بالایی دارند و با جزییات دیگری مانند موشواره و صفحه کلید بکار رفته در آن محصول جذابی است و احتمالا مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

آغاز عرضه مدل LX815 از 600 دلار و مدل LX835 نیز از 880 دلار خواهد بود که در سه‌ماهه چهارم سال میلادی ابتدای پاییز پیش‌بینی شده است.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.