نسخه اندروید اینستاگرام رکورد شش‌ماهه نسخه iOS را در شش‌روز شکست!

در واقع نسخه اندروید برنامه اینستاگرام یکی از رکوردداران برنامه‌های اندروید در هنگام عرضه بحساب می‌آید و احتمالا یکی از دلایل خرید این برنامه توسط فیس‌بوک آنهم به قیمت یک میلیارد دلار باشد.

2

فارنت: فکر نکنم این روزها کسی بیشتر از مارک زوکربرگ موسس فیس‌بوک از خبر رشد هر روزه تعداد کاربران نسخه اندروید برنامه اینستاگرام خوشحال شود.

این برنامه موفق به جذب 5 میلیون مرتبه دانلود نسخه اندروید خود در شش روز شده است و این درحالیست که نسخه iOS این برنامه در شش ماه موفق به جذب این تعداد کاربر شده بود.

در واقع نسخه اندروید برنامه اینستاگرام یکی از رکوردداران برنامه‌های اندروید در هنگام عرضه بحساب می‌آید و احتمالا یکی از دلایل خرید این برنامه توسط فیس‌بوک آنهم به قیمت یک میلیارد دلار باشد.

اینستاگرام از روز اول شتاب خود در دلبری از کاربران اندروید را نشان داده بود و توانسته بود تنها در یک روز اول یک میلیون دانلود را در گوگل‌پلی (همان اندروید مارکت با رنگ‌وشکل جدید!) تجربه کند.

برنامه اینستاگرام از مدت‌ها پیش تحت پلتفرم iOS عرضه شده بود و در واقع می‌توان گفت محبوبیت فعلی نسخه اندروید این برنامه تاحدودی به موفقیت و محبوبیت نسخه iOS آن نیز وابسته بود که کاربران iOS‌ پس از عرضه نسخه اندروید آن از دو پلتفرمه شدن آن ابراز نارضایتی می‌کردند.

در این میان و پس از خرید اینستاگرام توسط فیس‌بوک برخی کاربران این برنامه تهدید به ترک آن کرده‌اند که البته به نظر من سهم این کاربران از میان کاربران اندروید اندک خواهد بود که به نوعی ماه عسل خود با این برنامه را تجربه می‌کنند و با توجه به سهم بیشتر کاربران اندروید حتی با عملی شدن این تهدید در میزان کاربران اینستاگرام تغییر محسوسی پدید نخواهد آمد.

اگر هنوز این برنامه را تجربه نکرده‌اید و قصد استفاده از این برنامه را دارید. می‌توانید از لینک‌های زیر برای دریافت این برنامه استفاده کنید.

دانلود مستقیم نسخه‌های اندروید و iOS

دانلود نسخه اندروید از کافه‌بازار

دریافت نسخه اندروید از گوگل‌پلی

دریافت نسخه iOS از آی‌تونز

Source: CNET

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. atieh می‌گوید

    چیکار کنم!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      پاسختون رو دادیم. اگر اینترنتتون به کلی مشکل داره به ارائه دهنده اینترنت مراجعه کنید و اگر مشکل فقط اینستاگرام هست از فیلتـرشکن استفاده کنید.
      یا اینکه به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ایمیل بزنید و درخواست کنید که فیلترینگ نه چندان هوشمندشون رو متوقف کنند!