شارژ دستگاه‌های دیجیتال شما با یک قابلمه آب!

این ابزار مفهومی که هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است دارای توان‌های مختلف تولید انرژی و قدرت از جمله 5 ،10 و 15 وات است و سازنده آن مدعی شده است که پاورپوت اولین دستگاه ترموالکتریکی با پورتUSB است که تاکنون تولید شده است.

0

فارنت: اگر دائما نگران این هستید که زمانی که به سفرهای برون‌شهری رفته و یا به هر دلیلی به نیروی الکتریکی برای شارژ کردن دستگاه خود دسترسی ندارید دستگاه شما خاموش شود، این ابزار با نام PowerPot  به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

شرکت سازنده این ابزار مدعی شده است که پاورپوت اولین دستگاه ترموالکتریکی با پورتUSB  است که تاکنون تولید شده است.

این دستگاه به وسیله آبی که در داخل ظرف گلدان مانند آن ریخته می‌شود از طریق پورتUSB  قادر به شارژ کردن گجت و ابزارهای دیجیتالی شما خواهد بود و پیشنهاد ما این است که برای هرچه موفق‌تر بودن این دستگاه جالب، پاورپوت باید قابلیت کارکردن با هر نوع منبع دیگر انرژی مانند آتش و.. را نیز داشته باشد.

این ابزار مفهومی که هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است دارای توان‌های مختلف تولید انرژی و قدرت از جمله 5 ،10 و 15 وات است و اگرچه هنوز در مرحله توسعه قرار دارد اما قیمتگذاری پاورپوت با توجه به قدرت تولیدی آن بین 125 تا 500 دلار هزینه دربر خواهد داشت.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.