برگزاری جشن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت شبکه‌گستر

در این مراسم، قرعه‌کشی جوایز “جشنواره 20” که از نیمه دوم سال گذشته آغاز و تا اواسط اسفند ماه ادامه داشت، انجام و به قید قرعه، به 20 نفر از مشتریان شبکه گستر هدایایی نظیر یک کیسه سکه طلا، تبلت iPad، کامپیوتر قابل حمل، گوشی تلفن همراه، دوربین دیجیتال و… اعطا شد.

0

فارنت: مراسم جشن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت مهندسی شبکه گستر در روز پنجشنبه 25 اسفند ماه سال گذشته با حضور مدیران و کارکنان شبکه گستر و به همراه تعدادی از مشتریان قدیمی و با سابقه این شرکت در هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

بنابر گزارش روابط عمومی این شرکت، در این مراسم، قرعه‌کشی جوایز “جشنواره 20” که از نیمه دوم سال گذشته آغاز و تا اواسط اسفند ماه ادامه داشت، انجام و به قید قرعه، به 20 نفر از مشتریان شبکه گستر هدایایی نظیر یک کیسه سکه طلا، تبلت iPad، کامپیوتر قابل حمل، گوشی تلفن همراه، دوربین دیجیتال و… اعطا شد.

برای انتخاب برندگان جوایز “جشنواره 20″، کلیه مهمانان حاضر در این مراسم همکاری کرده و در انجام قرعه کشی‌ها مشارکت فعال داشتند. در پایان مراسم نیز، به کلیه میهمانان هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

 اسامی برندگان و همچنین تصاویری از مراسم جشن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت مهندسی شبکه گستر را می‌توانید در وب سایت این شرکت به آدرس www.Shabakeh.net ببینید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.