دریافت یک میلیون نسخه اندروید برنامه ایسنتاگرام در 24 ساعت!

برنامه اینستاگرام (Instagram) که نسخه iOS آن مدت‌هاست که عرضه شده و طرفداران خاص خود را نیز دارد، برنامه‌ای جذاب است که کاربران توسط این برنامه قادر خواهند بود توسط آن تصاویر شخصی و مورد علاقه خود را ویرایش کنند و برای یکدیگر به اشتراک بگذارند.

0

فارنت: کاربران مشتاق اندروید که مدت‌ها انتظار عرضه برنامه اینستاگرام را کشیده بودند پس از عرضه این برنامه رکورد جالبی را از خود بجای گذاشتند.

کاربران اندروید در 24 ساعت اول عرضه این برنامه یک میلیون نسخه از این برنامه را دانلود و نصب کرده‌اند. این آمار بدون در نظر گرفتن آمار دانلود‌های غیر رسمی بوده است و مطمئنا با در نظر گرفتن این آمار شاهد آماری بیشتر خواهیم بود.

این برنامه رایگان به‌اشتراک‌گذاری تصاویر دو روز پیش در گوگل‌پلی عرضه شد و این در حالی بود که در حدود 430 هزار کاربر تا 24 مارس  کاندیدای دریافت این برنامه پیش از رونمایی آن شده بودند و برای دریافت آن ثبت‌نام کرده بودند.

 برنامه اینستاگرام (Instagram) که نسخه iOS آن مدت‌هاست که عرضه شده و طرفداران خاص خود را نیز دارد، برنامه‌ای جذاب است که کاربران توسط این برنامه قادر خواهند بود توسط آن تصاویر شخصی و مورد علاقه خود را ویرایش کنند و برای یکدیگر به اشتراک بگذارند.

کوین سیستروم مدیر اینستاگرام روز گذشته در گفتگو با نیویورک تایمز خاطرنشان کرده است که رکورد یک میلیون دانلود در 24 ساعت در حالی بدست امده است که در هر دقیقه 2 هزار کاربر در حال دریافت برنامه بوده‌اند.

همانطور که گفتیم برنامه اینستاگرام مدت‌هاست که برای کاربران iOS عرضه شده و پیش از این از سوی شرکت اپل به عنوان برنامه برتر آیفون در سال 2011 معرفی شده بود.

این برنامه در اکتبر سال 2010 به عناون یک روش جدید برای گرفتن تصاویر، ویرایش و به‌اشتراک‌گذاری آنها با ساسر افراد عرضه شد. کاربران با استفاده از این برنامه قادر به ویرایش تصاویر با یک سری فیلترهای خاص و به اشتراک‌گذاری ان بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام و علاوه بر ان در توئیتر، فیس‌بوک، تامبلر و دیگر شبکه‌های اجتماعی هستند.

طبق گزارشات اخیر در حدود 30 میلیون کاربری که این برنامه را دریافت کرده‌اند هر روزه بیش از 5 میلیون عکس بارگذاری می‌کنند و جالبتر اینکه بیش از 1 میلیارد تصویر تاکنون در بین کاربران نسخه iOS به اشتراک گذاشته شده است.آماری که اکنون و با عرضه نسخه اندروید این برنامه مطمئنا صعود و افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

برای دریافت این برنامه رایگان می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید:

دانلود مستقیم نسخه‌های اندروید و iOS

دانلود از کافه‌بازار

دریافت از گوگل‌پلی

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.