کارتون «پرندگان خشمگین» پاییز از راه می‌رسد

شرکت رویو در کنفرانس MIPTV در کان فرانسه اعلام کرده است که محبوب‌ترین و البته پرگستره‌ترین بازی جهان قرار است در یک مجموعه سریال انیمیشن در پائیز سال جاری روانه بازار شود.

فارنت: این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که بازی پرندگان خشمگین را در کنار خود و در صفحه نمایشی کوچک تجربه نکرده و یا شاهد نبوده باشد اما حالا گویا این کوچولوهای دوست‌داشتنی (و البته خشمگین) به صفحه نمایش‌های کوچک اکتفا نکرده و قصد دارند به دنیای صفحه نمایش‌های بزرگ حمله‌ور شوند.

شرکت رویو سازنده این بازی در کنفرانس MIPTV در کان فرانسه اعلام کرده است که محبوب‌ترین و البته پرگستره‌ترین بازی جهان قرار است در یک مجموعه سریال انیمیشن در پائیز سال جاری روانه بازار شود.

بنابر گزارش گاردین نیک دورا رئیس بخش انیمیشن رویو اعلام داشته است که ما قصد داریم یک سریال انیمیشن هفتگی در اواخر سال جاری میلادی (پائیز) با محتوای داستانی کوتاه روانه بازار کنیم. این گزارش این سریال در 52 قسمت 3 دقیقه‌ای برای انواع دستگاه‌ها عرضه خواهد شد.

دورا همچنین تایید کرده است که فیلم پرندگان خشمگین نیز در دست تولید بوده اما احتمالا در یکی دو سال آتی روانه بازار نخواهد شد. وی در جمع حاضرین کنفرانس MIPTV خاطرنشان کرده است که: این فیلم در حال ساخت و تولید است و در سال 2013 و یا 2014 روانه بازار نخواهد شد و شما باید وقت بیشتری را در انتظار بگذرانید و ابتدا تمامی سریال داستان‌های کوتاه ما را تماشا کنید.

شرکت رویو در ژوئن سال 2011 استودیو کومبو را برای توسعه برند خود فراتر از پلتفرم بازی‌های ویدیوئی خریداری کرد. هدف نهایی از این اقدام گسترش این شرکت و گذشتن از شرکتی صرفا سازنده بازی و تبدیل شدن به یک شرکت سرگرمی‌ساز است. این شرکت اخیرا گذشته از ساخت سریال و فیلم کتاب راهنمای آشپزشی پرندگان خشمگین را نیز منتشر کرده است.

این بازی که بنابر گزارش‌ها اکنون به طور روزانه توسط 130 میلیون کاربر بازی می‌شود برای انواع پلتفرم‌ها به بازار عرضه شده و آخرین نسخه این بازی با عنوان «پرندگان خشمگین در فضا» رکورد ده میلیون بار دانلود در ۷۲ ساعت را به خود اختصاص داده است (اینجا بخوانید). برای دریافت این بازی می‌توانید به اینجا بروید.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.