کشف فروشگاه جعلی اندروید در چین!

این به اصطلاح فروشگاه به هیچ‌وجه به گوگل وابسته نیست زیرا در این صورت اقدام به فروش آیفون چینی نیز نمی‌کرد.

0

فارنت:چین سرزمین اژدها، امپراطوران و البته کالاهای جعلی است و خب چه ایده‌ای بهتر از محبوبیت روبوت سبز کوچک اندروید برای رونق دادن به یک مغازه فروش تلفن همراه در این کسادی بازار..!

در شهر Zuhai واقع در استان Guandong یک فروشگاه با تم رنگ سبز با آرم و لوگوی اندروید خود را به عنوان فروشگاه رسمی اندروید! جا زده و جیب برادران چینی و شاید هم تجار ایرانی مشتاق! را خالی می‌کند.

البته این به اصطلاح فروشگاه به هیچ‌وجه به گوگل وابسته نیست زیرا در این صورت اقدام به فروش آیفون! نیز نمی‌کرد.

بر روی دیوارهای این فروشگاه عناوینی این چنینی به چشم می‌خورد: “فروشگاه معروف‌ترین گوشی‌های اندروید” و یا “معروفترین فروشگاه اندروید موبایل” یا چیزی شبیه به این که با توجه به اینکه چینی ما! زیاد خوب نیست باید به بزرگواری خودتان ببخشید.

البته به نظر ما چندان بوی خوشی از کلاه‌برداری این فروشگاه به مشام نمی‌رسد چون با رسانه‌ای شدن جعلی بودن این فروشگاه و سوء‌استفاده از برند اندروید انحصاری گوگل، باید دیر یا زود منتظر حضور وکلای گوگل یا نماینده این شرکت برای پلمپ این فروشگاه باشیم.

پیش از این وجود فروشگاه جعلی اپ‌استور در چین باعث جنجال فراوان و تعطیلی و پلمپ آن شده بود.

Source:phonearena

پایان مطلب/

—-

——

————

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.